• Oke Missathena(kristy) en ik (hier haar topic klik) hebben een probleem met J ,en het probleem speelt zich al meer dan een half jaar af.J voelt zich in de steek gelaten en geeft ons de schuld. Maar zij heeft het zelf veroorzaakt!!! Zij ging altijd buiten 'het groepje'staan. ze praten bijna nooit. Optenduur ga je dan ook niks meer tegen haar zeggen want zij antwoord allen maar met ja en nee. En het werd allen maar erger en erger.Ze haalden bepaalde arrogante (hersens loze) tutje's erbij ¬¬.
    toen vertelden J haar verhaal aan die meiden. En dan ook helemaal verdraait!!! Nu is het volgens hun dat ik en MissAthena Haar negeren en soort van Pesten!!! En ik ben nu volgens hun de Arrogante meisje uit de klas.En dat ben ik niet. Al mijn vrienden keken verbaast toen ze het horde . ever later was ik het zat en naar de mentor gegaan.het gesprek liep goed maar daarna niet meer.

    na de eerste dag na het gesprek durf ik niet tegen haar te praten terwijl ik normaal altijd Hallo zeg. ze lijkt nu voor mij een totalen vreemde voor me. Of ik haar nooit gekent heb?
    En ze wild bij die meiden horen waar van ze zijden dat ik arrogant was.Ik hoorde van mijn vriendin R dat het daar dood saai was. er word allen maar gelaggen om dommen dingen . bijna nooit gezellig een normaal gesprek. en daar wild ze bij horen?

    Ik moest van de mentor haar helpen om in mijn groepje te krijgen. Nou dat gaa ik niet meer doen. ik ben er klaar mee ze moet maar zelf weten wat ze wildt doen.Ik kan niet eens normaal halo tegen haar zeggen.

    Moet ik stoppen met haar te helpen of veder gaan? zelf kies ik voor stoppen. Srry kristy (MissAthena)Maar ik ben het zat.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    -

    [ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 14:48 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik had haar allang eens flink de waarheid gezegd,
    zeg dat ze kan zakken in de stront met d'r hersenloze trutjes erbij.

    Maar eigenlijk moet je haar negeren, dat zou denk ik het beste zijn (?)


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Ik had haar allang eens flink de waarheid gezegd,
    zeg dat ze kan zakken in de stront met d'r hersenloze trutjes erbij.

    Maar eigenlijk moet je haar negeren, dat zou denk ik het beste zijn (?)

    negeren doe ik al. dat is niet zoo moeilijk


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    MissWanda schreef:
    (...)
    negeren doe ik al. dat is niet zoo moeilijk

    ik weet niet hoe je het 'goed' moet oplossen,
    ik los het altijd verkeerd op x')


    Me so good.

    ik snap het wel Low...
    maar ik ben eerlijk gezegd zo bang voor de reacties...:(
    (ben een beetje onzeker)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Zo'n situatie ken ik. Maar wij mogen geen ruzie maken omdat we in de zomervakantie met z'n allen op vakantie gaan xd.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."