• Ik wil dus meedoen aan een hele erkende schrijfwedstrijd in Nederland (Write Now), maar eigenlijk voel ik me er best wel een beetje onzeker over. Ik zou graag wat van mijn gedichten insturen, maar aan de ene kant denk ik echt dat ik geen kans maak als er straks zo veel goede mensen meedoen (cat) Ja, ik ben daar onzeker over en blablabla

    Ik wilde bijvoorbeeld dit gedicht insturen (je mag er acht insturen), maar I dunno, het is misschien nogal vaag? Wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 8 feb 2011 - 18:26 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Hm, ik vind dat daar altijd van die hele domme dingen bij winnen, sorry.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Hm, ik vind dat daar altijd van die hele domme dingen bij winnen, sorry.


    Hoe bedoel je domme dingen? (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Gewoon meedoen, niet geschoten is altijd mis!
    En ik wilde daar aan meedoen maar ik mag nog niet meedoen, dus dan vind ik dat jij wel mee moet doen :P


    “Love is a contradiction.”

    Ik denk dat je wel een kans maakt. En niet geschoten is altijd mis zeggen ze. Maar wat is het ergste dat jou nu kan gebeuren? Dat je niet wint. Maar ookal win je niet. Volgend jaar beter. En als je nu niet mee doet en kijkt naar wie de winnaar is geworden dan denk je 'Dat had ik beter gedaan' Dus mijn mening gewoon proberen.

    En heel veel Succes :Y)

    Marvellous schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je domme dingen? (:


    Ik had zo'n boekje met de 3 winnaars en hun verhaal. Haha, ik heb me rot gelachen, eentje was net alsof er een kind van 14 een verhaal had geschreven.


    Your make-up is terrible

    Ik wilde ook meedoen aan die schrijfwedstrijd.
    Ik had eerst 1 idee, maar nu vind ik dat idee saai.
    Dus denk ik dat ook maar 8 gedichten in stuur.


    <3

    Oeh, ik doe ook mee!
    Ik vind het een mooi gedicht, maar ik zou er wel meer insturen, zodat ze je kunnen beoordelen op meerdere dingen (:
    Succes ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.