• Ik heb nogal op veel verhalen een abo, en veel bestaan niet meer of lees ik niet meer. En nou staan die prullenbakjes er zo ver vanaf dus is mijn vraag of ze er ook voor kunnen gezet kunnen worden, zodat je niet zomaar een ander verhaal perongeluk verwijderd.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hhahaa
    ik denk dat dit een beetje... nutteloos is? (:
    Gewoon goed, rustig kijken ;d

    Hm, ja(:


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik ben het helemaal met je eens, bij mij is het ook vaak voor gekomen dat ik prongluk iets anders verwijderde ;p eens dus.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ja, dat bedacht ik me net ook door het abo-topic.
    Voor!


    Felix

    ik vind het een beetje onzinnig...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    haha, dat dacht ik laatst ook! ik druk soms ook de verkeerde weg! voor dus! (:


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik ben het er eigenlijk wel mee eens, ook met bladwijzers enzo. Sommige titels zijn lang en andere kort, waardoor bij sommige stories de prullenbak er ver vanaf staat. Het is me wel eens gebeurd dat ik de verkeerde verwijderde.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ja, dat is een goed idee.
    Ik heb al vaak zo perongeluk de verkeerde story verwijderd. ;D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Miauw schreef:
    Ik ben het er eigenlijk wel mee eens, ook met bladwijzers enzo. Sommige titels zijn lang en andere kort, waardoor bij sommige stories de prullenbak er ver vanaf staat. Het is me wel eens gebeurd dat ik de verkeerde verwijderde.


    Ja dat vind ik dus ook.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb zelf geen abo's maar het is inderdaad wel heel handig.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Absoluut mee eens!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Wanderer schreef:
    Ik ben het helemaal met je eens, bij mij is het ook vaak voor gekomen dat ik prongluk iets anders verwijderde ;p eens dus.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    ja, dat lijkt me handig!
    als ik iets wil verwijderen ga ik eerst helemaal tellen van hoeveelste is het en dan ook nog bij de prullenbakjes en dan heb ik nóg een keer iets anders perongeluk verwijderd -.-


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik vind het een goed idee! Ik heb heel vaak dat ik dan iets verkeerds verwijder en dat is dan best irritant.

    Miauw schreef:
    Ik ben het er eigenlijk wel mee eens, ook met bladwijzers enzo. Sommige titels zijn lang en andere kort, waardoor bij sommige stories de prullenbak er ver vanaf staat. Het is me wel eens gebeurd dat ik de verkeerde verwijderde.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.