• Van school supersnel naar huis, daarna terug richting school maar halverwegen stoppen en naar de stad, daar verv olgens de Schoenenreus binnen lopen -begin van de stad-, dan de van Haren -einde van de stad-, dan het snoepwinkeltje -begin van de stad-, dan de clairs -midden van de stad, dan de C&A -einde van de stad- en dan de fietsenstalling -begin van de stad- en dan terug naar huis.
    Doel: Paar schoenen. Gevonden: Niet het soort dat ik zocht maar het zijn schoenen :Y)

    Thuis aangekomen, naar de zolder -2e verdieping-, shirtje uit mijn kofer halen, dan naar de douche -1e verdieping-, dan naar de zolder, dan naar de slaapkamer van mijn konijn -1e verdieping-, dan naar beneden -begade grond-, dan naar zolder, dan weer naar beneden.

    Buh, ik zoef door het hele huis/de hle stad. Ik moet ook nog eens om 6 uur bij een vriendin zijn, om daarna te gaan GYMMEN voor de open avond, en dan nog de laatste dingen van mijn koffer in pakken, dan ontieglijk veel huiswerk maken, dan eten, en daaaaaan.. slapen stiekem kijk ik daar nog het meeste naar uit

    Maar omdat ik zo héél liewf ben om te gaan GYMMEN, heb ik morgen het 1e en 2e uur vrij :Y)
    En het 3e 4n 4e zit ik op school, en het 5e zit ik in der auto naar tunhout en het 6e zit ik in de trein naar ede en het 7e ziut ik bij een gastgezin in Belgie.
    En nu troost ik mezelf met de gedachte: Nu heb je het druk, maar morgen wordt awesome :Y)


    Wie heeft het ook best druk/is ook moe/gaat morgen ook iets leuks doen? :9~

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 17:00 ]

    Ik ben vandaag 4x heen en weer gefietst, ik ben moe en ik ga morgen zéker wat leuks doen <3


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.