• Er is zojuist iets losgegaan van mijn beugel. Een stukje draad en nu zit het stukje draad wat er nog in zit, niet meer aan mijn laatste kies vast en steekt het een beetje uit. Het doet geen pijn ofzo (;
    En ik moet woensdag naar de ortho. Moet ik bellen en morgen gaan of gewoon wachten?


    (cat)


    Me so good.

    bellen


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    bellen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bellen, als het gaat schuiven en je krijgt er wel last van heb je een probleem.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Smeagol schreef:
    bellen


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bellen.
    Ik heb na ik blokjes had zo een draadje achter mijn tanden gekregen, zowel bovenaan als onderaan. Dat heb ik nu al zo'n 5 jaar? Geen flauw idee maar toch al heel lang en soms steekt dat draadje ook niet goed, maar dan friemel ik er wat aan en is het opgelost. x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Smeagol schreef:
    bellen

    had ik een paar weken geleden ook.
    ik heb gewoon gewacht, het kan echt geen kwaad.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Islander schreef:
    Bellen.
    Ik heb na ik blokjes had zo een draadje achter mijn tanden gekregen, zowel bovenaan als onderaan. Dat heb ik nu al zo'n 5 jaar? Geen flauw idee maar toch al heel lang en soms steekt dat draadje ook niet goed, maar dan friemel ik er wat aan en is het opgelost. x)

    ik kan er aan friemelen, maar ik kan het niet terug zetten zeg maar. Want er is een stukje afgebroken..


    Me so good.

    Ik denk dat als je belt dat ze dan zeggen dat je maar moet afwachten... had ik nl.


    Today will be Girl's Day party with you~

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    ik kan er aan friemelen, maar ik kan het niet terug zetten zeg maar. Want er is een stukje afgebroken..

    Nja, dan geraak je niet ver met wat gefriemel. D:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.