Nou ik wilde gaan hardlopen. Maar mijn hardloop schoenen die ik tegelijkertijd als buiten gym spullen gebruik lagen op school. Dus gisteren dacht ik: 'Ik neem ze mee!'
Maar toe net bleek toen ik wilde hardlopen dat ik maar een schoen mee had genomen in plaats van twee. Dus ik chagereinig naar beneden en toen begon mijn moeder steeds mee kut opmerkingen te maken. Dus ik werd steeds chagereiniger en uiteindelijk boos. Toen kregen we ruzie en begon ik met mijn oortjes op de grond te slaan.
Toen zei mijn moeder: 'Kun je op houden met die dingen kapot te maken.'
Toen zei ik als dreigemend: 'Wees blij dat ik het met mijn oortjes doe, er liggen hier veel breekbare dingen.'
Dus toen moest ik naar boven en bleef ik koppig zitten. Mijn moeder nog bozer en sleurde me overeind. Toen duwde ik haar weg en riep: 'Blijf van me af.'
Toen molde ik bijna het stopcontact en de lamp omdat ik mijn laptop mee wilde nemen. Toen ik boven was ben ik tegen mijn deur gaan trappen en met dingen te gaan smijten. Toen kwam mijn vader binnen en zei ik toch maar hulp moest gaan zoeken. Maar ik wil dat echt niet. Ik heb 3 jaar lang last gehad van woede aanvallen en daar ben ik nu een jaar vanaf. Maar nu ben ik bang dat het terug komt. En ik wil geen hulp want ik kan niet met volwassende praten. Fack heel mijn toetsenbord is nat van mijn tranene.
"Ignite, my love. Ignite."