• Ik heb dus een idee voor een storie, ik probeer het wat uit te leggen met wat ik al geschreven heb.

    Letters to James.

    19-06-2009

    Lieve James,
    ik mis je. Ik zit hier nu helemaal alleen op deze kamer, omringd door deze 4 spierwitte muren. Misschien zie je ze vanaf daar wel of misschien ook niet. Als je me ziet, haal je me hier dan vandaan, beloof je me dat je me op komt halen. Tuurlijk beloof je me dat, want jij hebt mij immers nooit in de steek gelaten.

    Mijn idee is dus dat het meisje die brieven schrijft naar haar overleden vriendje om alles wat te verwerken. En beetje bij beetje krijg je dus te lezen wat er is gebeurt.
    Doen of niet doen?

    KLIK
    x

    [ bericht aangepast op 5 feb 2011 - 18:26 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Doen, doen doen.
    Zei ik al dat je het moest doen? Want je moet het absoluut doen.:9~


    everything, in time

    Doen lijkt me echt mooi


    "Ignite, my love. Ignite."

    Desolate schreef:
    Doen, doen doen.
    Zei ik al dat je het moest doen? Want je moet het absoluut doen.:9~

    Haha nou jouw mening telt natuurlijk heel erg! Dus dan luister ik maar hè! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Doen, maar ik zou 'm geen Sweet Goodbyes noemen, omdat die titel niet uitspringt (; Misschien iets in het Nederlands ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    lijkt me een leuk verhaal. doen !!


    Keep calm, fake a smile and move on

    Lijkt me echt héél mooi.


    Sometimes it's best not to care.

    Major schreef:
    Doen, maar ik zou 'm geen Sweet Goodbyes noemen, omdat die titel niet uitspringt (; Misschien iets in het Nederlands ?

    Ja klopt, ik dacht ookal aan iets als: Letters to James.
    Maar ergens is dat weer zo gejat van Letters to Julliet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nou ik denk iniedergeval wel dat ik hem ga doen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Ja klopt, ik dacht ookal aan iets als: Letters to James.
    Maar ergens is dat weer zo gejat van Letters to Julliet.

    Het kan ook een woordspeling worden (; Zoals Dear James ofzo (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Major schreef:
    (...)
    Het kan ook een woordspeling worden (; Zoals Dear James ofzo (;

    Ja daar dacht ik ook nog aan ja, maar ik heb toch gekozen voor Letters to James.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Ja daar dacht ik ook nog aan ja, maar ik heb toch gekozen voor Letters to James.

    Die is ook heel erg mooi ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hij is er: klik


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.