• ik laat binnenkort een piercing zetten maar ik heb nu geen id meer waar,..
    ik wil er 1 heel graag in men lip,.. maar ik heb nogal overbeet en beugel dus da kan (nog) niet,..verder heb k ook nog ideen gehad over n ringetje in men neus of wenkbrauw,. mr k kom r nie uit,..
    dus mijn vraag is: help? (a)


    Only those who listen can hear

    haha, hiermee kan eigenlijk niemand je helpen, omdat je zelf bewust moet kiezen waarmee je rond wil lopen, het enige advies dat ik je kan geven is goed nadenken! succes ^^

    Denk er eerst goed over na, je kan niet binnen een dag beslissen dat je een gat in je lichaam of gezicht wilt laten zetten.

    Edit: Nee ik heb niks tegen piercings, heb er zelf meerdere.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 21:52 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Dat moet je helemaal zelf kiezen :'D


    -

    Je moet niet een piercing zetten om maar ergens een piercing te zetten, maar omdat je specifiek díe bepaalde plaats mooi vindt.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nymphetamine schreef:
    Je moet niet een piercing zetten om maar ergens een piercing te zetten, maar omdat je specifiek díe bepaalde plaats mooi vindt.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Hel schreef:
    haha, hiermee kan eigenlijk niemand je helpen, omdat je zelf bewust moet kiezen waarmee je rond wil lopen, het enige advies dat ik je kan geven is goed nadenken! succes ^^


    ja, das waar,...;P
    mr k kom r gew nie uit x]


    Only those who listen can hear

    Nymphetamine schreef:
    Je moet niet een piercing zetten om maar ergens een piercing te zetten, maar omdat je specifiek díe bepaalde plaats mooi vindt.


    das ook waar,..
    zoals k al zij,.. ik wil hem graag in mijn lip,.. mr t duurt nog wel (jammergenoeg) een paar jaar voordat mijn tanden goed staan,.. dus da kan nie,..


    Only those who listen can hear

    BlackHell schreef:
    (...)

    das ook waar,..
    zoals k al zij,.. ik wil hem graag in mijn lip,.. mr t duurt nog wel (jammergenoeg) een paar jaar voordat mijn tanden goed staan,.. dus da kan nie,..

    Geduld is een schone zaak. Ik heb ook 3 jaar gewacht met een tongpiercing te laten zetten :').


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    KeepAwake schreef:
    Denk er eerst goed over na, je kan niet binnen een dag beslissen dat je een gat in je lichaam of gezicht wilt laten zetten.

    Edit:
    Nee ik heb niks tegen piercings, heb er zelf meerdere.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Inviolable schreef:
    (...)
    Geduld is een schone zaak. Ik heb ook 3 jaar gewacht met een tongpiercing te laten zetten :').


    Ik 5, bijna 6 op een van mijne die ik sinds kort heb. :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mistress schreef:
    (...)

    Ik 5, bijna 6 op een van mijne die ik sinds kort heb. :')

    Haha. Dan ben jij ook een mooi voorbeeld van geduld hebben xd. Hoe lang heb je hem dan? -Nee ik ben niet nieuwsgierig xd-

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 22:03 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Inviolable schreef:
    (...)
    Haha. Dan ben jij ook een mooi voorbeeld van geduld hebben xd. Hoe lang heb je hem dan? -Nee ik ben niet nieuwsgierig xd-


    Iets meer dan een week nu. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mistress schreef:
    (...)

    Ik 5, bijna 6 op een van mijne die ik sinds kort heb. :')


    Wat voor piercings heb je dan? (:

    - Ontopic: Zoek wat piercings op en bekijk wat je mooi vindt? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mistress schreef:
    (...)

    Iets meer dan een week nu. (:

    Haha dan heb je hem net iets langer dan ik de mijne ^^!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik vermijd het liefst mensen met een wenkbrauwpiercing en daar kan ik niets aandoen.
    Dat komt omdat ik eind 2007 tot begin 2008 zelf één had maar omdat mijn huid te gevoelig is, is het uitgegroeid... Ik was zó blij, maar het mocht niet zijn...
    Vandaar!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.