• Mijn vader gaat rond dit tijdstip altijd zappen, tussen 11 uur en half 12. Maar, kort daarna gaat hij naar bed. Dus alle programma's die ik wil zien, zapt hij voorbij en dan gaat hij naar bed als het al even bezig is zodat ik het niet meer kan volgen x'D Dat is echt irritant.


    Your make-up is terrible

    Wat is het toch handig als er meerdere tv's in huis zijn. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Wat is het toch handig als er meerdere tv's in huis zijn. =)


    Dat vind ik juist stom lol. Zit iedereen lekker op z'n eigen kamer z'n eigen programma te kijken. Niet zo sociaal (cat)


    Your make-up is terrible

    Hahaha, dat heeft mijn vader ook.
    Die gaat alleen dan om een uur rond 9 uur.
    En dan wil ik bijvoorbeeld Glee kijken.
    En dan is het op de helft en dan gaat ie slapen, en geef hij de afstandsbediening aan mij.
    Dat is zo irritant x'3


    "Don't look back, you're not going that way."

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat vind ik juist stom lol. Zit iedereen lekker op z'n eigen kamer z'n eigen programma te kijken. Niet zo sociaal (cat)

    Oh bij ons niet. Iedereen wil altijd beneden zitten. Dus meestal zit iedereen beneden. x]
    Het gebeurt nog wel eens dat mijn ouders nieuws willen kijken, maar mijn broertje Gunk ofzo x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik kijk bijna nooit tv, & mn broertje zit altijd op zn kamer, dus bij ons is er nooit gezeur over =)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Scandal schreef:
    (...)
    Oh bij ons niet. Iedereen wil altijd beneden zitten. Dus meestal zit iedereen beneden. x]
    Het gebeurt nog wel eens dat mijn ouders nieuws willen kijken, maar mijn broertje Gunk ofzo x]


    Das nog gezellig.
    Ik vind het wel vervelend als mijn ouders het nieuws willen kijken want ze kijken het niet echt, ze gaan ondertussen allemaal andere dingen doen enzo.


    Your make-up is terrible

    Kijk amper televee dus heb dat gelukkig niet.
    Maar das idd kut.
    Gewoon zeggen; moven pa, jij gaat zo toch maffen :3


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Gelukkig geen last van xD ik woon opmezelf xD Toen ik thuis woonde had ik er nooit echt last van, ik keek nooit zoveel tv, ik zat liever, te schrijven in me oude schrift of ik was buiten aan het spelen, en s'avonds zat k altijd op mij kamer.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.