• Die gaat altijd op mijn Facebook wanneer ik naar toilet ben. Het is al de honderdste keer dat er over mij geklaagd word omdat ik zogenaamd mensen "pest". Echt oneerlijk. Ik heb het haar al gezegd, maar ze luistert gewoon niet. Puh.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Meld je gewoon af als je naar de wc gaat. Of als je een laptop hebt, neem hem gewoon mee.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    Meld je gewoon af als je naar de wc gaat. Of als je een laptop hebt, neem hem gewoon mee.


    Ik meld me ook af, maar ze raadt dan gewoon wat.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Als mijn nichtje dat zou doen zou ik haar uit het raam gooien (;


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Als mijn nichtje dat zou doen zou ik haar uit het raam gooien (;


    Het is echt niet eerlijk. Nu krijg ik klaagreacties van familie enzo.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Emollient schreef:
    (...)

    Ik meld me ook af, maar ze raadt dan gewoon wat.

    Verander dan je wachtwoord! Als ze dat kan raden dan is het wel een makkelijk hoor :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    kies een onmogelijk wachtwoord, en dan moet je afmelden:)


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Emollient schreef:
    (...)

    Het is echt niet eerlijk. Nu krijg ik klaagreacties van familie enzo.

    Dan gooi je de familie er achteraan (;

    probleem opgelost


    Me so good.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Verander dan je wachtwoord! Als ze dat kan raden dan is het wel een makkelijk hoor :'D


    Zelf vind ik niet, but I guess so.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Dan gooi je de familie er achteraan (;

    probleem opgelost


    Niet de mijne, hé. Die van de slachtoffers van mijn nichtje.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.