• ik wil graag een keer wat leuks voor mijn moeder doen. wand ik vind dat ze het verdiend

maar het probleem is dat ik niet weet wat.
    het hoeft niks groots te zijn. maar gewoon iets waarmee ik laat zien dat ik der dankbaar ben voor alles.

heeft er iemand een leuk en niet te duur idee voor me?

alvast bedankt.

we all deserve to die

Maak een tekening of een leuk gedichtje?=) Zelfgemaakte dingen apprecieert ze vast meer =)

If you had never come out of the blue, I would've stay

Ik had Gucciparfum gekocht, dat valt af denk ik..
    Misschien zelf een boeket/bloemstuk maken :]

No growth of the heart is ever a waste

Ik heb voor mijn vader een paar dagen geleden een klein bloemetje gekocht. Misschien ook iets voor je ma? =)

*insert philosophical cringe expression here*

Wat Ivan al zei, zelf een bloemstukje maken. Dat vinden moeders vaak leuk om te krijgen. En dan een leuk kaartje met een gedichtje erbij of zo :)

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Ontbijt op bed?

Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

ga haar een keer een hele dag helpen in het huishouden ? (krul)
    als ik dat doe is mijn moeder me altijd heel dankbaar, want mijn broer en ik die zijn nogal nouja.. rommelig . ;x
    en anders een bos rozen kopen ? of een boek ? (:

Life is a beautiful struggle

Ik had een heel verwendagje voor der gewoon thuis. zelf ontbij voor der gemaakt enzo en leuke dingen gedaan met der

Want is met een t. Maar het helpt altijd als je haar ongevraagd helpt in het huishouden, daar zijn ze vaak erg blij mee.

If I were a boy, I swear I'd be a better man.

LALALALALA schreef:
    Want is met een t. Maar het helpt altijd als je haar ongevraagd helpt in het huishouden, daar zijn ze vaak erg blij mee.

ik help altijd al me met het huishouden. dus dat valt af

we all deserve to die