• Ik doe mee aan de schrijfwedstrijd van Ilse (Miauw) en daar moest ik dus een SA voor schrijven.
    Nou, dat heb ik dus gedaan.:'D Maar ik durf hem toch nog niet in te leveren. Daarom wil ik jullie lieverdjes vragen om hem even te lezen en je eerlijke er onder, of hier, neer te zetten.
    Alvast bedankt voor degene die dat voor me doen.:3



    Trouwens, de opdracht was om het verhaal te beginnen met "Wat wil je nou eigenlijk van me?!"


    everything, in time

    Ik mis.... Ehm... Lichtblauwe eekhoorntjes :8

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 16:27 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik doe ook mee aan die wedstrijd, en ik was ook eerst bang voor hun reacties. Maar Ilse/Miauw heeft op dat deel geantwoord, en ze zei dat het goed was (dit is 'm) Dus gewoon inleveren en afwachten :]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Wauw, ik vind 'm heel mooi geschreven. Ook heel zielig, dat wel. Soms wat onduidelijk, omdat ik me afvraag wat er met dat meisje is gebeurd, maar da's juist ook weer goed, dat je de lezer nieuwsgierig maakt.
    Super!


    “Love is a contradiction.”

    Simbelmyne schreef:
    Ik mis.... Ehm... Lichtblauwe eekhoorntjes :8


    Hahaha, poep Nynke!<3

    @Animale; Haha, die van jou had ik al gelezen! Is ook echt heel mooi!;o


    everything, in time

    Ik heb mijn reactie daar gezet (A)


    Our perspective only changes when we change our position.

    Fabtastique schreef:
    Ik heb mijn reactie daar gezet (A)


    Hahha jaa, ik las het. Superlief.:3


    everything, in time

    Maar het is waar (A)


    Our perspective only changes when we change our position.

    Fabtastique schreef:
    Maar het is waar (A)


    Lol nu maak je me al voor de tweede keer verlegen!:3


    everything, in time

    Super mooi geschreven vind ik!


    Don't dream your life, but live your dream!

    echt mooi! Ik doe ook mee aan haar wedstrijd, maar die van jou is vele beter als de mijne!


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ik vind het jammer dat het merendeel een zelfmoordverhaal is. Maar ik moet toegeven, je kan goed schrijven!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Phone schreef:
    Ik vind het jammer dat het merendeel een zelfmoordverhaal is. Maar ik moet toegeven, je kan goed schrijven!


    Dank je!(: Mag ik misschien vragen waarom je dat jammer vind?(:


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Dank je!(: Mag ik misschien vragen waarom je dat jammer vind?(:


    Ik vind die verhalen altijd wel heel mooi en aangrijpend enzo, maar omdat het korte stukjes zijn van verhalen kan ik me nooit zo goed inleven in de hoofdpersoon omdat ik hem nog maar net ken. Beetje vaag, dat weet ik, maar snap je het een beetje?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Phone schreef:
    (...)

    Ik vind die verhalen altijd wel heel mooi en aangrijpend enzo, maar omdat het korte stukjes zijn van verhalen kan ik me nooit zo goed inleven in de hoofdpersoon omdat ik hem nog maar net ken. Beetje vaag, dat weet ik, maar snap je het een beetje?


    Oh, ik snap het helemaal, hoor!(: Ik heb dat ook altijd, met stories. Met SA vind ik vaagheid juist iets moois hebben. Maar dat is dan weer mijn mening.:'D
    Ik vind het trouwens super dat je je mening geeft en je 'kritiek' niet achterhoud!


    everything, in time

    Hij is mooooi!