It'll be fun and thrilling!
Me and you, living under a paper moon
- Home
- Forum
- Stories promoten
- Me and you, living under a paper moon - Alex Gaskarth
Me and you, living under a paper moon - Alex Gaskarth - Stories promoten
-
26 jan 2011 - 20:40Quinn Bell is 17 als haar beide ouders sterven in een auto-ongeluk. Een jaar na de dood van haar ouders woont ze bij haar oudere zus, Lauren, en werkt ze bij haar oom Luke, die een privédetective is. Door een onschuldig toeval leert Quinn Alex Gaskarth kennen en door de druk van haar vrienden, Abby en Oliver, doet ze alsof hij haar vriend is. Maar dan wordt Abby vermoord en is de hele façade niet meer nodig. Quinn is vastbesloten om de moordenaar van haar beste vriendin achter slot en grendel te krijgen en alle mysteries die ze voorgeschoteld krijgt op te lossen.26 jan 2011 - 20:43
Aangezien het een story van jou is én met Gaskarth is dat natuurlijk logish dat ik die lees
26 jan 2011 - 20:44hjfsdhfdsklvelmrkfsd
ik hou nu al van dit verhaal.We're hiding behind skin that's too tough
26 jan 2011 - 20:48MICKEY schreef:
Aangezien het een story van jou is én met Gaskarth is dat natuurlijk logish dat ik die lees
Je weet hoe ik werk.26 jan 2011 - 20:48Ohmygaskarth schreef:
hjfsdhfdsklvelmrkfsd
ik hou nu al van dit verhaal.
En terecht want ik ook!26 jan 2011 - 20:5226 jan 2011 - 20:5326 jan 2011 - 20:56h8lyfe schreef:
(...)
Hoezo? ;d
Echt waar eigenlijk.
Maar oorspronkelijk zei ik het omdat het op Bel lijkt en dat komt van Isabel een beetje en dus daarom.
Maar eigenlijk is 'ie echt nog wel mooi. :')26 jan 2011 - 20:58Obliviate schreef:
(...)
Echt waar eigenlijk.
Maar oorspronkelijk zei ik het omdat het op Bel lijkt en dat komt van Isabel een beetje en dus daarom.
Maar eigenlijk is 'ie echt nog wel mooi. :')
Allé dan.
Hij komt van Kristen Bell die Veronica Mars speelt, c wut i did ther?26 jan 2011 - 21:01h8lyfe schreef:
(...)
Allé dan.
Hij komt van Kristen Bell die Veronica Mars speelt, c wut i did ther?
Nu je het zegt, ik had dat kunnen weten. :')
Dat is ook de stem van GG, vind ik wel leuk van haar.
Is dit ook met Julian??26 jan 2011 - 21:03Obliviate schreef:
(...)
Nu je het zegt, ik had dat kunnen weten. :')
Dat is ook de stem van GG, vind ik wel leuk van haar.
Is dit ook met Julian??
Indd.
Ja, Julian, maar hij is een dick.26 jan 2011 - 21:04h8lyfe schreef:
(...)
Indd.
Ja, Julian, maar hij is een dick.
Deze Julian misschien, maar de echte niet. Hij is geen prick en geen dick, hij is awesome!26 jan 2011 - 21:04Met hier telkens te reageren hou ik je topic hoog, oh graag gedaan hoor.
Voor jou alles.26 jan 2011 - 21:07Obliviate schreef:
Met hier telkens te reageren hou ik je topic hoog, oh graag gedaan hoor.
Voor jou alles.
Ja, dat geloof ik al te graag.
En dank je schattie.26 jan 2011 - 21:09h8lyfe schreef:
(...)
Ja, dat geloof ik al te graag.
En dank je schattie.
Terecht dat je dat doet.26 jan 2011 - 21:20