• We hadden dus vandaag onze nieuwe TU - talentuur- ik had dus gekozen voor mode maar me vriendinnen voor breakdance. ik wou gewoon iets anders doen dan dansen -had al een keer gekozen voor dansen- Gaan meisjes die bij mode zitten tijdens de pauze rennend naar dansenles om te kijken hoe die gozer die les geeft eruit ziet. Mij boeide het niet komen ze weer terug aan rennen : HIJ LEEK OP EEN SCHAAP MET ALLEMAAL KRULLEN EN DIT EN DAT HIJ IS SUPER LELIJK. Maar zij hebben zelf ook krullen dus ik werd echt superboos want ze doen het echt vaak ik begon ineens te zeggen ja halloo jij hebt zelf ook krullen en halloo niemand is perfect jij weet niet hoe die gast is misschien is die wel superlief en dan komen jullie zeggen dat hij op een schaap lijkt. Zei de 1ne ja jij bent chagerijnig vandaag dus ik zo nee helemaal niet het is gewoon niet leuk om steeds van jullie te horen hoe iemand er volgens jou eruit ziet en dan altijd praten jullie er negatief over en weetje als ik hem wil zien dan loop ik zelf wel naar de gymzaal. en toen keken ze me heel vies aan en liepen ze weg om over mij te gaan roddelen ik haat dat echt super erg. Hebben jullie ook zulke meisjes in de klas of die jullie kennen?

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 19:12 ]

    Ik begrijp je typstyl niet helemaal, zegmaar. :$


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    DanceFLOOR schreef:
    Ik begrijp je typstyl niet helemaal, zegmaar. :$

    Ja sorry was gwn echt super boos toen ik dit typte

    Blij dat t MBO een stuk volwassener is.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    DanceFLOOR schreef:
    Ik begrijp je typstyl niet helemaal, zegmaar. :$

    Dan moet je beter lezen.
    En dat zijn van die bitches haha.
    Wel grappig dat je zo uitviel!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    nee, gelukkig niet


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Zo ben ik zelf _O_


    In time we hate that which we often fear.

    Qlimax schreef:
    Blij dat t MBO een stuk volwassener is.

    Ja inderdaad.
    /HBO


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik roddel zelf, maar niet zo gemeen ;p

    Zelf zitten er van die gemene bitches aan de tafel waar ik altijd met mijn vriendinnen eet, en dan fluisteren ze zo van 'Ieuw, zó'n lelijke haren!' en dan lachen ze allemaal. Maar ik vind dat wel zielig voor ze O;
    ik ben ook erg gemeen en een bitch, maar ik ga mensen neit onzeker maken, dat vind ik té gemeen (:


    Me so good.

    Tja, dat is inderdaad irritant, maar het helpt waarschijnlijk ook niet om dan ruzie met ze te gaan maken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eerlijk gezegd ben ik er zelf één.


    No regrets, just love

    neen , niet dat ik weet, want die mensen weten dat ik het niet op prijs stel en ze me daar niet moeten mee lastig vallen
    Grow up


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik houd van krullen bij mannen. ^^
    En schapen zijn ook leuk!

    Anyway, dat doe ik zelf ook heel vaak. Achteraf lijkt het stom, maar ik bedoel er niks mee, 't is meer een observatie: hij heeft krullen en lijkt op een schaap. Vind ik...
    Superlelijk is wel gemeen...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik wed dat jullie echt niet zo erg zijn als dat meisje ja kijk ik roddel ook wel eens maar het is niet zo dat ik alleen negatief ga praten elke keer maar weer en zelf weet dat ik ook niet perfect ben

    Square schreef:
    Tja, dat is inderdaad irritant, maar het helpt waarschijnlijk ook niet om dan ruzie met ze te gaan maken.


    Ik wou ook geen ruzie ik gaf dit keer mijn mening over hun want hun gafen hun mening over die gast