• Haaii^^
    Vermits mijn zus het net heeft gedaan gemaakt met haar vriend heeft ze liefdesverdriet en ik heb haar gisteren wat middeltjes gegeven die écht werken. Nou, voor de mensen onder julie die liefdesverdriet hebben of zich down voelen moeten dit doen.

    Voor liefdesverdriet.
    -Eet erg veel chocolade of drink chocolademelk. Helpt altijd tegen verdriet, dat is bewezen!
    -Nodig een vriendin uit of zorg dat je mensen rond je hebt die alles doen vergeten.
    -Ga iets leuk doen met vrienden, etc bijvoorbeeld ga naar de bioscoop, ga een avondje stappen...
    -Kijk zeker géén romantische drama's of huilfilms maar kijk naar komedie's, die doen je terug lachen.
    -Luister naar het liedje Aal Summer Long van Kid Rock want dat liedje is fantastisch cuul.


    Voor als je down bent.
    -Schrijf minstens 3 punten op die die dag écht leuk waren
    -Blijf er niet mee zitten maar praat erover met je ouders, vrienden enzoo. Zij kunnen je de positieve kant ervan laten zien.
    -Blijf niet in bed liggen of voor de TV hangen maar maak een wandeling ofzo! Eenmaal je buiten frisse lucht hebt opgedaan vergeet je al die zorgen.
    -Krik je zelfvertrouwen wat op. Geef jezelf complimentjes en maak een lijstje van de dingen die je zelf leuk aan je vind.
    -Eet gezond, doe aan sport. Gewoon leef gezond!
    -Doe niet aan drugs of gebruik géén alcohol enzoo want datkan alles nog zovéél keer erger maken!


    Die van de down-tips heb ik van Joepie ^^

    xxx

    LAMA mijn pc deed raar


    Live life limitless.

    Yeah ^^
    Die tips zijn hip =]

    Gelukkig heb ik geen last meer van liefdesverdriet =]

    xx


    People who are meant to be together always find each other in the end.