• Jep, ik mag heb dringend een nieuwe mobiel nodig. Nu wilde ik eerst een bb maar die zijn te duur als prepaid en daar kan ik geen goed abonnement bij vinden. Dus nu ben ik opzoek naar wannabe bb's om er 1tje uit te kiezen.
    Ik heb deze al gevonden:
    Nokia E63
    Nokia E5
    Samsung B7320
    Samsung B7330

    Dus wie weet er nog meer?
    Eigenlijk vind ik de nokia e5 nu het leukste

    Oh en snel internet zou wel fijn zijn. Hoef ik 's avonds mijn laptop niet meer in bed te verstoppen om op Q te zitten XD

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 16:42 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    De Samsung Corby Text?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    LG GW300, nemen, kost maar 80 euro en hij doet het perfect, niet zoals de andere LG's. Daarom heb ik bewust voor deze gekozen.
    Klikkie
    Kan nog een micro SD kaart in voor muziek, filmpjes enz. Typt heel erg lekker, goede camera, en krijg een goed cijfer in vele reviews!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Die Hi mobiel van de saturn, die heb je voor 60 euro + 10 euro btg ^^

    LG GW 300.


    I live for the applause, you will die for it.

    Nokia C3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    LG GW300.
    Grapje, die is al gezegd n_n

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 16:29 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Rickjuh schreef:
    LG GW300, nemen, kost maar 80 euro en hij doet het perfect, niet zoals de andere LG's. Daarom heb ik bewust voor deze gekozen.
    Klikkie
    Kan nog een micro SD kaart in voor muziek, filmpjes enz. Typt heel erg lekker, goede camera, en krijg een goed cijfer in vele reviews!
    Over die mobiel, kun je er ook goed op internet?


    I live for the applause, you will die for it.

    Rickjuh schreef:
    LG GW300, nemen, kost maar 80 euro en hij doet het perfect, niet zoals de andere LG's. Daarom heb ik bewust voor deze gekozen.
    Klikkie
    Kan nog een micro SD kaart in voor muziek, filmpjes enz. Typt heel erg lekker, goede camera, en krijg een goed cijfer in vele reviews!

    Dat hij het perfect doet moet je terug nemen. Ik kan niet filmen en hij is traag met laden van bestanden. Verder is hij op zich wel goed.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Dat hij het perfect doet moet je terug nemen. Ik kan niet filmen en hij is traag met laden van bestanden. Verder is hij op zich wel goed.


    Hij kan wel filmen, en goed ook, druk eens opzij in je camera, of ga naar multimedia, en klik video opnemen aan. Werkt allemaal perfect. Laden is opzich niet slecht, elk mobieltje doet er soms even over (Zie samsung mobieltjes, die zijn nog trager)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Razac schreef:
    (...)Over die mobiel, kun je er ook goed op internet?


    Hij heeft geen 3G maar internet kan wel snel zijn, maar voor grote site's raad ik je aan er een micro SD kaart bij te kopen, anders komt hij soms zonder geheugen te zitten.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    @Rickjuh Jij bent mijn nieuwe beste vriend weet je dat (nerd)


    #WWED - What Would Emma Do?