• Ik zit hier mijn oude stories van bijna een ajar terug te lezen, my god, that suckt! Ik had toen écht geen idee hoe slecht het was! -Out-
    Naja, in ieder geval het bewijs dat ik vooruit ben gegaan x'd

    Ik zit nu snel al mijn oude stories -te beginne me mijn 1e- snel in elkaar te knutselen en daarna per dirtect te verwijderen! Stiekem schaam ik me nu dat ik ooit zo heb geschreven.

    Stukje uit hoofdstuk:
    "Ze wilde naar binnen maar ze weren tegen gehoude. Ho, zei een man in pak, er word momenteel gevochten dus jullie moeten nu ergens anders heen. Hiernaast is nog een gezellig café ga daar maar heen. zei de ander. In het café dronk Sira iets te veel, eerst werd ze dronken, toen moest ze kotsen, en toen viel ze flauw...."

    (cat) "Ze moest kotsen en toen viel ze flauw" (cat)



    Naja, wie herkent dat gevoel van "Wtf? Hoe kwam ik dáár nou weer op?"

    -BTW ik ben vrijwillige story vinder, ik wil best ook de stories voor mensen die gewoon geen in hebben opknappen, maakt mij niet uit x'd-

    *steekt hand op*


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    *steekt met schaamte hand op*


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Haha,
    ja ik herken het!!


    Me so good.

    Haha ik had ooit eens geschreven over een man in een pashokje in een groene onderbroek. Echt dom naja het is dan ook alweer bijna 4 jaar geleden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik herken het ook :$ ik schaam me best wel xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    MIjn eerste storie's heb ik allemaal verwijderd


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik niet :'D
    Mijn schrijfstijl viel opzich wel mee, alleen haalde ik heel vaak heden en verleden door mekaar en gebruikte ik niet consequent alinea's. Dat waren mijn enige problemen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik bewaar het liefst al mijn stories. Ik vind het juist geweldig om te lezen hoe veel ik vooruit ben gegaan. Goed voor mijn zelfvertrouwen.

    Wel stom dat ik toen meer reacties kreeg dan nu. X'D


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik snap ook niet dat ik toen reacties kreeg met: wat schrijf jij goed!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    Ik snap ook niet dat ik toen reacties kreeg met: wat schrijf jij goed!

    (cat) Ik had één lezer, en die moedigde mij ook aan bij alles wat ik deed. Achteraf heb ik het gevoel dat ze dat deed om mij niet te kwetsen x'd