• Ik denk dat we ze allemaal wel kennen. Denken dat ze met een nieuw idee afkomen, maar hebben het eigenlijk al 500x voorgesteld. (cat)
    Maar iig, ik zit bij het 'schoolblad' en wij hebben per trimester een soort van 'quiz'. Bijna ieder trimester komen de leerkrachten van het blad af met "Oh kom, we gaan nog eens babyfoto's van leerkrachten doen." Stiekem was dat ook al in de vorige edities x'D

    Ik ben die babyfoto's dus beu en de 'lezers' ook want volgens mij hebben we maar 20 inzendingen ofzo gekregen deze keer. Dus mijn vraag aan jullie is of jullie nog iets origineels weten dat leerlingen kunnen invullen en ook daadwerkelijk willen afgeven voor een prijs? x]

    Ik had zelf gedacht aan een zoek de verschillen iets, met als foto een klas. Want het is natuurlijk een 'schoolblad'. :Y)
    Jullie nog ideeën?

    Het is dus geen onderwerp om over te schrijven. We moeten een 'wedstrijd' verzinnen. Leerlingen moeten dan de vraag oplossen en dan inzenden, dan kunnen ze per graad een prijs winnen.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 19:47 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    uhmm recepten? quotes? een "wat is in/uit op onze school" pagina?


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    - Wij hebben ook de leukste uitspraken van leraren!
    (Heb je ook nog wat te doen in de les! )
    - en een horoscoop
    - en een invulverhaal
    - ook altijd een interview over vreemde vragen!
    Hm.. ik zal even kijken of er nog meer in staat...


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Welke hobby bij welke leraar?

    Even gekeken wij hebben ooknog
    - dagboek van een leerling
    - puzzels over docenten en de school
    - ook een intervieuw met een 'bijzondere' leerling (met speciale hobby ofzo)
    - een rubriek waarnaar je anoniem briefjes kunt sturen waarop je dan antwoord krijgt
    - verhalen over wat er op school gebeurt (activiteiten, verbouwingen)
    - ook altijd een prijsvraag ofzo..

    en advertenties voor feesten en andere dingen


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ik denk dat jullie het verkeerd verstaan. We moeten een 'wedstrijd' verzinnen. Leerlingen moeten dan de vraag oplossen en dan inzenden, dan kunnen ze per graad een prijs winnen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wauw, wij hebben niet eens een schoolkrant... HAHA.


    live the life you love

    Scandal schreef:
    Ik denk dat jullie het verkeerd verstaan. We moeten een 'wedstrijd' verzinnen. Leerlingen moeten dan de vraag oplossen en dan inzenden, dan kunnen ze per graad een prijs winnen.


    Ik had het idd anders begrepen. Hm.. dat is wel wat lastiger!

    Misschien dat je fotos van leraren ergens neerzet en iets over hun kinderen en dan moet je de goede leraar bij het goede kind matchen. Heb ik ook eens gedaan echt heel leuk! Bedoel je meer zoiets?


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Heb je geen leraren met een standaard zinnetje ofzo?
    Dat je die quote neer zet en dat de leerlingen moeten raden van wie het komt?
    (Of een blunder van een leraar ofzo, want dan wel door de hele school is gegaan..)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    een quiz met vragen over de leerkrachten?
    Of een fotozoektocht door de school? (krul)

    Ik verzin maar wat (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    imlove schreef:
    (...)

    Ik had het idd anders begrepen. Hm.. dat is wel wat lastiger!

    Misschien dat je fotos van leraren ergens neerzet en iets over hun kinderen en dan moet je de goede leraar bij het goede kind matchen. Heb ik ook eens gedaan echt heel leuk! Bedoel je meer zoiets?

    Ja zoiets. ^^
    Maar dat is dacht ik ook al geweest en wij moeten persoonlijk aan die kinderen gaan vragen of hun foto in het blaadje mag dan.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    oooooooooh

    Maak een foto van een woonkamer/keuken ofzo of van een kind
    en dan meoten ze raden van welke leraar die is?


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Usher schreef:
    Wauw, wij hebben niet eens een schoolkrant... HAHA.


    effort never betrays you

    RoseAngel schreef:
    Heb je geen leraren met een standaard zinnetje ofzo?
    Dat je die quote neer zet en dat de leerlingen moeten raden van wie het komt?
    (Of een blunder van een leraar ofzo, want dan wel door de hele school is gegaan..)

    Dat wordt niet toegelaten, leerlingen schrijven die artikels wel enzo, maar als er iets over leerkrachten instaat dat hun 'zou kunnen kwetsen', wordt dat gecensureerd. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    een columnistenwedstrijd of zo?


    Our perspective only changes when we change our position.

    Fabtastique schreef:
    een columnistenwedstrijd of zo?

    Zowat iedereen die voor het krantje wil schrijven, zit er al bij. -niet veel mensen dus (cat)-


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury