• Het spijt me, maar ik ga een 'zaag'topic openen.
    Ik zoek iemand die me zou kunnen helpen. Misschien door gewoon naar me te luisteren of iemand die met oplossingen zou kunnen komen of dergelijke.
    Maar ik kan dus echt niet meer met mezelf overweg.
    Ik heb nu examens en ik ga kapot van de stress, moet daarvoor ook kalmeringspillen pakken. Daarbij komt nog eens dat ik gewoon hele dagen door zit te wenen. Nee, niet gewoon tranen, maar echt hevig wenen. Dat ik bibber, luid snik en dergelijke. En ik kan het maar niet onderdrukken. Mijn zelfbeeld zit gewoon onder nul, ik maak er gewoon mezelf kapot mee. En niet alleen mezelf, nee, mijn ouders en mijn vriend lijden ook. Mijn moeder maakt zich uitermate zorgen en mijn vriend doet zo hard zijn best om me te helpen. Hij probeert me weer positief te laten denken, maar alles wat ik alleen maar doe is zijn positivisme afbreken. Ik kwets hem echt daardoor, maar ik kan het niet helpen. Al het positieve wat mensen tegen me zeggen sla ik gewoon weg en al het negatieve neem ik meteen op. Ik weet echt niet meer wat ik met mezelf moet. Dus als er iemand is die me kan helpen mezelf weer een beetje op te krikken of me kan helpen met wat ik moet doen met mijn vriend en ouders. Ik ben jullie heel erg dankbaar (: Want ik kan er echt niet tegen dat ik hen zo zie lijden, gewoon doordat ik mezelf niet in de hand heb.

    En voor diegene die me nu een zaag vinden, reageer aub niet, dat kan ik nu echt niet hebben (;
    Bedankt moest je het gelezen hebben


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Je kan altijd met mij praten. Dus stuur maar een pb waar je echt mee zit..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Hanoena schreef:
    Je kan altijd met mij praten. Dus stuur maar een pb waar je echt mee zit..


    <3