• Is echt vaag bezig! Ik wil inloggen, maar dat gaat niet omdat ik een of andere installatie nodig heb. Dat doe ik, maar zodra hij geïnstalleerd is, doet hij het niet, want dan staan er allemaal kruisjes voor de dingen die geïnstalleerd moesten worden. Heb het 3x achter elkaar geprobeerd, maar hij doet het echt niet! Ik moet persé een nieuwe versie van msn downloaden. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Opnieuw opstarten en opnieuw doen, betekent dat hij geen toegang had tot een bepaalde map. En als hij zegt dat hij bepaalde dingen moet afsluiten, zeg dan dat hij dat niet moet doen. Dan doet hij het :Y) -heeft het ook gehad-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Opnieuw opstarten en opnieuw doen, betekent dat hij geen toegang had tot een bepaalde map. En als hij zegt dat hij bepaalde dingen moet afsluiten, zeg dan dat hij dat niet moet doen. Dan doet hij het :Y) -heeft het ook gehad-


    SLOAN.

    Courtesan schreef:
    Opnieuw opstarten en opnieuw doen, betekent dat hij geen toegang had tot een bepaalde map. En als hij zegt dat hij bepaalde dingen moet afsluiten, zeg dan dat hij dat niet moet doen. Dan doet hij het :Y) -heeft het ook gehad-


    "Ignite, my love. Ignite."

    Courtesan schreef:
    Opnieuw opstarten en opnieuw doen, betekent dat hij geen toegang had tot een bepaalde map. En als hij zegt dat hij bepaalde dingen moet afsluiten, zeg dan dat hij dat niet moet doen. Dan doet hij het :Y) -heeft het ook gehad-


    Heb precies gedaan wat je zei, maar het heeft niet geholpen :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Staan er belangrijke netwerken etc uitgeschakeld?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ebuddy.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    RINGDINGDONG schreef:
    Staan er belangrijke netwerken etc uitgeschakeld?


    Nee, ik geloof het niet...

    Maar als ik installeer, dan heb je zeg maar van die balkjes van hoeveel procent hij nog moet. Dan staat hij op honderd, en dan gaat ie terug draaien en loopt het lijntje weer helemaal leeg!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat heb ik gister ook al van 3 anderen mensen gehoord. Msn wil mensen dwingen de nieuwe versie te gebruiken. Maar als het goed is doet je oude msn het wel weer na opnieuw opstarten en een paar keer proberen.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Dat heb ik gister ook al van 3 anderen mensen gehoord. Msn wil mensen dwingen de nieuwe versie te gebruiken. Maar als het goed is doet je oude msn het wel weer na opnieuw opstarten en een paar keer proberen.


    Je hebt gelijk Kirsten! Echt heel erg bedankt! Hij doet het eindelijk weer :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.