• Ik droomde over het jaar 2020. De droom ging zo;

    Ik was aan het wandelen op de zolder, toen vond ik een kast met daarin een tijdmachine en toen drukte ik voor de grap "2020" in. Dus kwam ik op een zwaar bevuilde straat terecht, de lucht was olijfgroen en er kwam zo'n meisje mijn kant op die ik nog kende van de tweede kleuterklas en die nu 22 was ofzo, nou vroeg ik welk jaar het was. Ze antwoorde: "2-0-0-2-0". Dus ze spelde al die cijfers individueel en zo. Ik vroeg opeens hoe het met Justin Bieber gaat (wtf), en zij antwoorde dat hij inmiddels zevenentwintig geworden was en een vrouw zocht (dubbel wtf), en ja toen werd ik wakker.

    En nu, op dit moment, heb ik vierdubbel wtf.


    We love because he loved us first - John 4:19

    WHAHAHAHAHAHHA! AMAZING! Ik werd achtervolgd door m'n schoenen -.-

    Ohmygawd! x)


    Sometimes it's best not to care.

    Schrijf er een verhaal over : D


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Oh, zo wil ik ook dromen!
    JB hoeft niet perse x)
    Ik droomde dat ik spinnen in mijn haar had en heeeeel hard 'papa' ging roepen...


    Felix

    ik reed op een paard 8D en ik heb nog nooit op een paard gereden


    Shoganai i ne~

    HAHAHAHA!
    Oké, wat een geniale droom, joh!:9~


    effort never betrays you

    Maak er een storie over


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ze zei echt 20020. Ik vroeg ook waarom ze dat zei, ze antwoordde dat dat ze in dit jaar ze vanaf de oudheid tellen.


    We love because he loved us first - John 4:19

    hahaha ;D
    Ik onthoud mijn dromen zelden. :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Absolution schreef:
    hahaha ;D
    Ik onthoud mijn dromen zelden. :Y)


    Ik ook niet, maar soms ga ik zo op in een droom, dat het gewoon in mijn hersenpan gebrandt staat.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Haha, genius. ;3 het enige wat ik me nog kan herinneren van gisteravond/ochtend dat ik vergeten was mijn wekker van 06.15 uit te zetten; die ging vanochtend dus af. -.-


    It's time to be happy again.

    Vergeet me niet als we daadwerkelijk over tien jaar olijfgroene lucht hebben en vieze straten en een wanhopige Justin Bieber opzoek naar een vrouw.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Omg haha xd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    lol :3


    ik droomde vannacht dat ik een vampier was uit Twilight:9~ die droom was echt lol_O_ tot ik blijk baar iemand beet toen proefte ik een rare smaak in mijn wond T-T


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor