• hoi (krul),
    ehm ja, dit is mijn 2de topic, en ik ben niet van plan om er nog meer te maken hooor ;d .
    maaar ff ..
    ik vind iemand leuk (jeeejjj xd)
    && ehmm die jonge is een beetje gedragswisselend?
    op scool doet ie wel heel aardig enso,
    maar op msn gaat ie dan negeren ?
    ik snap jongens niet helemaal -.-
    maaar eh,
    wie heeft\had verkering?
    & als je hebt\had
    - hoe heb je dat voorelkaar gekregen ?
    willen jullie me helpen ?;d
    xx

    ~Had verkering
    ~Dat verschilt bij elke jongen, bij de een ging ik zwemmen en deden we elkaar klieren. Daarna vroeg hij mij, en dan zeg ik ja.
    Bij een andere liep ik naar huis en riep ie ineens dat ik moest wachtten toen draaide ik me om en zoende hij me vol op m'n bek(:
    Eentje dwong me om verkering met hem te nemen, gelukkig verhuisde hij toen(cat)
    Een andere gaf me een bloem en een briefje dat ik naar de vijver moest komen(flower)
    Een andere gaf me een portret van mezelf, aardig gelukt(:
    en dan vragen ze je verkering en dan zeg je natuurlijk 'Ja' als je die leuk vind tenzij je wordt gedwongen

    Maar ga gewoon samen wat leuks doen fzo? Doe iets wat jullie allebei leuk vinden en ga er gewoon voor. Niet geschoten is altijd mis
    (cat)


    Me so good.

    Maar kijk ,
    hoe krijg je verkering?
    Ik bedoel,
    wat doe je ervoor?

    Dat zeg ik toch, leuk met elkaar omgaan
    zwemmen, fietsen weetikveel


    Me so good.

    oke:D

    IND schreef:
    Maar kijk ,
    hoe krijg je verkering?
    Ik bedoel,
    wat doe je ervoor?
    Eerst laat je merken dat je iemand leuk vindt, door bijvoorbeeld veel tegen diegene te praten. Als het voor diegene duidelijk is, probeer je erachter te komen of diegene jou ook leuk vind. Je kunt het zelf aan diegene vragen, of aan een vriendin vragen of die het wil vragen, of probeer gewoon te letten op zijn gedrag als die bij jou is. Als je erachter komt dat hij je leuk vind, spreek dan een keer met hem af en vraag hem verkering.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Hmmmmm,

    Ik heb(H)
    maar dat is een beetje raar gegaan xD
    Heb je niets aan

    Nee je moet gewoon álles uit de kast halen en laten merken dat je hem leuk vind (veel tegen hem praten, vaak afspreken) en hou dat gewoon gezellig. Dan moet je uitzoeken of hij jou ook leuk vind (mss via vrienden vragen ofsow..) en zo ja doe iets met hem alleen en dan hopen dat het goed uitpakt;) Je kan het hem dan natuurlijk ook zelf vragen;)


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..