• Dit verhaal kreeg ik via mijn mail door en ik wilde deze even delen met Q:

    Er waren eens een groep engelen die zochten naar een plek om te overnachten. De eerst nacht kwamen ze bij een rijk echtpaar. Het echtpaar bezat een groot land huis en een groot stuk land. Toch waren ze te gierig en te verwaant om de engelen in hun gasten verblijf te laten slapen en lieten ze in een klein hokje in de kelder slapen. De oudste engel zag dat er een gat zat in de muur en maakte hem dicht. Toen de jongste engel vroeg waarom hij dat deed antwoorde de oudste alleen maar: 'Niet alles is wat het lijkt.'
    De volgende dag vertrokken ze weer en kwamen bij een heel arm maar hartelijk gezin. De boer en boerin die niet zoveel hadden deelde alles met de engelen en lieten ze uiteindelijk in hun eigen bed slapen zodat de engelen goed uit gerust waren.
    De volgende ochtend troffen de engelen de boer en zijn vrouw aan in de wei waar ze huilde bij hun overleedde koe. De koe gaf melk en was hun enigste inkomsten. De jongste engel keek boos naar de oudste en zei: 'Hoe kon je dit laten gebeuren?'
    De oudste engel keek verbaasd en vroeg: 'Hoezo?'
    'De rijke hadden alles en je maakte hun muur, deze mensen hadden bijna niks en je liet hun koe dood gaan.'
    De oudste zei hier op:'Niet alles is wat het lijkt. De rijke, waar wij de eerst nacht bij sliepen, waren zo geld bewust dat de man een fortuin had verstopt in die muur. Ik heb toen de muur dicht gemaakt zodat hij het niet meer kon vinden. Vannacht kwam de engel des doods bij ons aan bed en vroeg om de vrouw van de boer. ik heb gezorgt dat hij toen de koe nam in plaats van de vrouw. NIet alles is wat het lijkt.'

    [ bericht aangepast op 20 jan 2011 - 22:23 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat einde had beter gekund, haha.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2011 - 22:16 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    wow,

    ik vind de gedacht Niet alles is wat het lijkt wel mooi <3


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Rickjuh schreef:
    Dat einde had beter gekund, haha.


    Zo stond het in power point die er bij zat volgens mij. Even kijken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Geweldig <33


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Had de engel niet wat geld uit de muur kunnen halen en aan de arme man en vrouw kunnen geven? :(


    There are several things that I have been doing wrong.

    euhwneuhw, charleh.. toch vind ik het zielig voor die koe ):


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind het eigenlijk een stom verhaal :')


    -

    Major spelfout xD
    te verwaant
    Dit is typisch zo'n e-mail doorstuur verhaal ._."


    Today will be Girl's Day party with you~

    Arme koe D:


    Hope goes lost but never dies.

    R.I.P Milka de koe...


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    R.I.P Milka de koe...


    Haha. milka is lekker :9~:9~


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik snap het niet zo goed, maar dat zal wel aan mij liggen.. #hoofdpijn =$


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Wat veel spellingsfouten ;x

    Mungojellie schreef:
    Wat veel spellingsfouten ;x


    Ik ga ze wel even na kijken. Stomme mails ook


    "Ignite, my love. Ignite."

    haha rofl.


    Life is a beautiful struggle