• Oké, ik ben dus twee jaar geleden smoorverliefd geweest op een jongen. Ik heb hem toen verkering gevraagd en toen zij hij nee. Ik ben toen gaan afkicken (dat moest van vriendinnen en heeft een jaar geduurd)en ik vond hem niet meer heel erg leuk. We waren gewoon vrienden:).
    Het afgelopen jaar zie ik hem steeds vaker op school lijkt wel. Afgelopen zondag viel me ook ineens op dat hij hele mooie donkere ogen heeft:$.
    Ik begin me echt weer een beetje verliefd te voelen, maar om iemand nou voor de tweede keer te vragen... Is dat gek?:X

    Alvast bedankt_O_


    Don't worry, be happy!!!

    Ehm... misschien moet je niet meteen om verkering vragen? Eerst vragen of hij misschien zin heeft om na school een keertje iets te gaan doen ofzo? Film kijken misschien? (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Hahaa, ik denk dat ik mijn mond maar zal houden XD


    Life is hard and then we die

    Enmity schreef:
    Ehm... misschien moet je niet meteen om verkering vragen? Eerst vragen of hij misschien zin heeft om na school een keertje iets te gaan doen ofzo? Film kijken misschien? (:


    Ik heb een keer met hem film gekeken bij hem op de kamer en ik spreek hem heel vaak na school. Niet alleen op msn ofso.


    Don't worry, be happy!!!

    Ben je écht terug verliefd? En denk je dat dat wederzijds is?
    Dan kan je het nog eens proberen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb ook iemand twee keer gevraagd met een tijd ertussen, en de tweede keer zei hij ja.
    Maar dat is erg persoonlijk, ligt eraan of je denkt dat zijn gevoel wederzijds is of niet.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    reyon schreef:
    Ben je écht terug verliefd? En denk je dat dat wederzijds is?
    Dan kan je het nog eens proberen. (:


    Ik weet niet zeker of het wederzijds is maar hij is wel de gene die iedere keer mij aanspreekt...


    Don't worry, be happy!!!

    Zoek zijn hyves, kom achter zijn msn of nummer en zorg dat jullie samen eens wat leuks gaan doen. Als je denkt dat de verliefdheid wederzijds is kan je het altijd nog een x proberen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    PUKKELxDING schreef:
    Hahaa, ik denk dat ik mijn mond maar zal houden XD

    Hahaha :'D


    Tanya is de beste.