• • Beautiful sunsets and little butterflies

    Rusland, juli 1941.
    Katjoesja is een Russische tiener van veertien jaar oud. Ze woont samen met haar moeder, jongere zusje en jongere broertje in een klein huisje in een klein, gezellig dorpje. Haar vader vocht aan het front, maar is gestorven voor zijn vaderland. Haar grote liefde Alexander, vecht ook aan het front, hij is zeventien jaar oud. Katjoesja en hij proberen zoveel mogelijk contact te houden via brieven, maar het wordt steeds moeilijker wanneer de Duitsers dieper in het land trekken. Uiteindelijk komen ze bij het kleine dorpje aan en moeten alle inwoners vluchten voor hun leven. En Katjoesja gaat op zoek naar Alexander, omdat hij niks meer van zich laat horen en ze bang is dat hij dood is.


    Ik loop al bijna een jaar met dit idee rond, maar ik heb zo mijn twijfels of mensen het wel willen lezen. Doen of niet doen?

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 16:52 ]


    Olive

    Ik denk dat mensen dit wel willen lezen hoor! Doen dus! (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Morgaine schreef:
    Ik denk dat mensen dit wel willen lezen hoor! Doen dus! (:

    Dankje (:


    Olive

    Ik denk dat ik 'm wel wil lezen, maar dan moet het niet alleen maar om de oorlog draaien en het vechten enzo, meer over de 'relaties tussen personen' (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    fataal schreef:
    Ik denk dat ik 'm wel wil lezen, maar dan moet het niet alleen maar om de oorlog draaien en het vechten enzo, meer over de 'relaties tussen personen' (:


    Je zult eigenlijk pas oorlog meemaken op het einde en op het moment dat ze het dorpje aanvallen. Ik wil vooral de relatie van Alexander en Katjoesja centraal zetten, net zoals haar relatie met haar vader die gestorven is. Ik kan namelijk heel slecht vechtscene's omschrijven.


    Olive

    Jacker schreef:
    (...)

    Je zult eigenlijk pas oorlog meemaken op het einde en op het moment dat ze het dorpje aanvallen. Ik wil vooral de relatie van Alexander en Katjoesja centraal zetten, net zoals haar relatie met haar vader die gestorven is. Ik kan namelijk heel slecht vechtscene's omschrijven.


    Waarschuw me dan maar wanneer je begint :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    fataal schreef:
    (...)

    Waarschuw me dan maar wanneer je begint :Y)


    Deal :'D


    Olive