• Dat ik binnen kort naar de dokter ga.
    Want ik heb een heel sterk gevoel dat pfeiffer heb.
    Ben vaak moe, voel me heel vaak niet lekker. En aangezien dat mijn zus tussen nu en 4 maanden geleden het ook was en ook besmettelijk en wij wel een keer uit het zelfde glas gedronken hebben lijkt het me beter om even bloed te laten prikken,


    "Ignite, my love. Ignite."

    Doe je goed.
    Iig veel sterke
    (flower)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik ook, mijn moeder verdenkt me van de mexiaanse griep. Ik vind het gewoon een normaal griepje maar mijn mamsie moet zich natuurlijk meteen zorgen maken XD


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb ook Pfeiffer gehad, verschrikkelijk.
    Veel succes bij de dokter. Hoe sneller het geconstateerd wordt, hoe sneller het verholpen kan worden. Ik zou niet te lang wachten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik dronk ook uit jouw fles Ö Nee hoor schatje XD
    Moet je wel doen ja, stel dat je het hebt dan weet je het zeker ;D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Dat is een kut ziekte. Hoop voor je dat je het niet hebt.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik denk dat ik dat heb gehad,
    een paar maanden was ik alleen maar moe en kon ik me nooit concentreren terwijl dat nu wel gaat en ik ook minder moe ben.
    toen kon ik de hele dag in mijn bed blijven liggen, nu niet langer dan half 12


    Me so good.

    Is je keel dik? Dan bedoel ik of je klieren gezwollen zijn?
    Dan moet je erbij nadenken of je pas verkouden bent geweest. Dan zijn je klieren soms ook gezwollen. Maar Pfeiffer zit allemaal in de klieren. Dus daar zou je veel pijn moeten hebben. Waarschijnlijk moet je ook superveel hoesten. In ieder geval zijn dit enkele van de hoofdsymptomen. Dat moe zijn is maar een bijverschijnsel dat niet altijd van toepassing is.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury