• Oké, ik wil dus dit soort schoenen gaan kopen Klik omdat ik de laatste tijd veel liever op platte schoenen loop en ik zulk soort schoenen eigenlijk ook wel gaaf vind om onder een rokje te dragen, maar mijn moeder loopt constant te zeuren dat ze dat lomp en raar vind en blablabla en dat het veel mooier staat als ik hakken draag (cat) Dus, vinden jullie dat raar staan onder een rokje of niet?

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 18:59 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik vind Vans mooi onder een rokje. Maar die schoenen die je wilt niet, als ik eerlijk ben.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee, ik draag ook zo'n soortgelijke schoenen onder kleedjes & rokjes :9~
    Met haklken zie je eruit als een popje (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Nee, ik draag ook zo'n soortgelijke schoenen onder kleedjes & rokjes :9~
    Met haklken zie je eruit als een popje (cat)


    -

    Spain schreef:
    Ik vind Vans mooi onder een rokje. Maar die schoenen die je wilt niet, als ik eerlijk ben.


    Vans vindt ze ook al lomp >.< Eigenlijk vindt ze gewoon alles lomp zonder hakken. Maar daar zat ik ook al over na te denken (:. Die schoenen waren trouwens alleen maar een voorbeeld omdat ik degene die ik heb gezien niet kan vinden op een plaatje (A) Maar ze zijn wel soortgelijk x'd.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2011 - 12:44 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Enmity schreef:
    (...)

    Vans vindt ze ook al lomp >.< Eigenlijk vindt ze gewoon alles lomp zonder hakken. Maar daar zat ik ook al over na te denken (:. Die schoenen waren trouwens alleen maar een voorbeeld omdat ik degene die ik heb gezien niet kan vinden op een plaatje (A) Maar ze zijn wel soortgelijk x'd.


    Haha, jouw moeder klinkt precies zoals de mijne. (: Maar ik zou gewoon de schoenen kopen die jij wilt, dan heeft ze pech. Het is beter om af te wisselen tussen hakken en platte schoenen dat voorkomt Victoria beckham voeten en moeie voeten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Uggs vind ik mooi onder een rokje. Of vans. Maar deze vind ik niet echt mooi, sorry.

    reyon schreef:
    Nee, ik draag ook zo'n soortgelijke schoenen onder kleedjes & rokjes :9~
    Met haklken zie je eruit als een popje (cat)


    Precies, dat vind ik dus ook. Hakken draag ik liever gewoon onder een broek, onder een rokje vind ik dat altijd weer zo té (cat)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Je kunt makkelijk een paar gympen ofzo onder een rokje, mits het in combinatie staat (: !
    Ik zou dan persoonlijk voor vans of all stars kiezen.
    Ik heb zelf een zwart rokje en als ik daar mijn all stars onder doe ziet dat er leuk uit ^^ En nee, ik ben niet de enige die dat zegt xd


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Spain schreef:
    (...)

    Haha, jouw moeder klinkt precies zoals de mijne. (: Maar ik zou gewoon de schoenen kopen die jij wilt, dan heeft ze pech. Het is beter om af te wisselen tussen hakken en platte schoenen dat voorkomt Victoria beckham voeten en moeie voeten.


    Ja, dat is waar, mijn moeder heeft zelf btw ook al constant last van haar voeten, mwaha. En de dokter heeft zelfs gezegd dat ze geen hakken meer moet dragen, maar ze doet het nog steeds x'd.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lanvin schreef:
    Uggs vind ik mooi onder een rokje. Of vans. Maar deze vind ik niet echt mooi, sorry.


    Ja, Uggs zijn ook leuk. Alleen zijn die mijne helaas kapot gegaan laatst >.<.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik vind dat juist heel erg leuk, júist omdat niemand anders dat draagt.
    en dat van je moeder over die hakken vind ik eigenlijk best grappig, want mijn moeder zeurt juist dat ik niet te vaak hakken mag dragen omdat het slecht is voor mijn rug, benen, enz. (:


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Ik vind Vans wel mooi onder een rokje enzo, eigenlijk overal wel bij. Maar UGGs onder een rokje of jurk echt niet, al zijn UGGs wel mooi.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja, ik vind dat dat kan onder een rokje. ;d

    Papercut schreef:
    Ik vind Vans wel mooi onder een rokje enzo, eigenlijk overal wel bij. Maar UGGs onder een rokje of jurk echt niet, al zijn UGGs wel mooi.

    Spain schreef:
    Ik vind Vans mooi onder een rokje. Maar die schoenen die je wilt niet, als ik eerlijk ben.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells