• Ik dacht dat ik hem verloren was op een tankstation in Belgie,
    lag ie gewoon nog in de auto.
    Stomme stille ringtone.


    Food.

    Haha, awh.
    Ik raak altijd helemaal in paniek als ik denk dat ik mijn telefoon kwijt ben. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ja dat had ik vanochtend ook!
    Ik heb ook zo'n stille ringtone.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik denk per dag minstens 2 keer dat ik mijn mobiel kwijt ben, maar ik vind hem altijd weer terug :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha. x]
    Ik ben die altijd op mijn kamer kwijt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mercurial schreef:
    Haha, awh.
    Ik raak altijd helemaal in paniek als ik denk dat ik mijn telefoon kwijt ben. (krul)


    -

    Ik stress m'helemaal als ik denk dat ik hem kwijt ben wanneer ik ergens anders ben (krul)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 16:45 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ben hem altijd kwijt, maar vind hem dan 10 minuten later weer. Ik raak niet meer in paniek omdat het al zo vaak is gebeurt, lol.

    dat had ik ook een paar jaar geleden
    ik was hem kwijt, ik d8 dat iemand van school m gestolen had
    we hadden het laatst over stelen gehad op school
    toen ik mn feestje voor mn 15e verjaardag gaf, zag een vriendin mn telefoon ineens liggen in zo'n huisje xD (projecht voor natuurkunde)

    Mercurial schreef:
    Haha, awh.
    Ik raak altijd helemaal in paniek als ik denk dat ik mijn telefoon kwijt ben. (krul)

    oh, dan had ik hem wel gebracht hoor (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    MICKEY schreef:
    Ik ben hem altijd kwijt, maar vind hem dan 10 minuten later weer. Ik raak niet meer in paniek omdat het al zo vaak is gebeurt, lol.


    effort never betrays you

    Ik ben een keer gepaniekeerd en heb álles, en dan ook echt alles doorzocht in huis en ik moest bijna huilen omdat ik hem kwijt was maar hij lag op school in mijn kluisje.. handig.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Gelukkig maar.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Seaside schreef:
    Ik denk per dag minstens 2 keer dat ik mijn mobiel kwijt ben, maar ik vind hem altijd weer terug :'D


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Seaside schreef:
    Ik denk per dag minstens 2 keer dat ik mijn mobiel kwijt ben, maar ik vind hem altijd weer terug :'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.