• Ik was om 2 uur uit maar zit nog waarschijnlijk tot een uur of 6/half 7 op school vanwege de slotmusical.
    Ik vind het hartstikke leuk hoor, maar waarom moeten ze nou weer om 4 uur afspreken?
    Meh.


    Life is hard and then we die

    Das idd best stom. Nouja, veel plezier! (:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik zou gewoon weggaan, eerlijk gezegd.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Herolicious schreef:
    Ik zou gewoon weggaan, eerlijk gezegd.
    Nah, ik doe nu ZW-uren :P Thuis zou ik ook op de computer gaan, dus wat is het verschil XD?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nah, ik doe nu ZW-uren :P Thuis zou ik ook op de computer gaan, dus wat is het verschil XD?

    Voor mij veel ^^
    Want thuis kan ik eten XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nah, ik doe nu ZW-uren :P Thuis zou ik ook op de computer gaan, dus wat is het verschil XD?

    Als er geen verschil is is er toch ook geen probleem :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Herolicious schreef:
    (...)
    Voor mij veel ^^
    Want thuis kan ik eten XD
    Ik kan hier ook eten, heb eten meegenomen speciaal voor dit XD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik kan hier ook eten, heb eten meegenomen speciaal voor dit XD

    Ja maar, ik zit sowieso liever thuis dan op school xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Herolicious schreef:
    (...)
    Ja maar, ik zit sowieso liever thuis dan op school xd
    Mwoah, ik vind het geen probleem om op school te zitten :P Is altijd wel chill enzo, en als er leraren in de lerarenkamer zitten die mij mogen kan ik gewoon komen chillen daar met een kopje thee en een koekje :P En op het studieplein waar ik nu zit, de 'opzichter' is echt een super aardige vrouw die me altijd matst. Maarja, dat doen alle leraren dus ze is daar eigenlijk niet zo heel bijzonder in :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Mwoah, ik vind het geen probleem om op school te zitten :P Is altijd wel chill enzo, en als er leraren in de lerarenkamer zitten die mij mogen kan ik gewoon komen chillen daar met een kopje thee en een koekje :P En op het studieplein waar ik nu zit, de 'opzichter' is echt een super aardige vrouw die me altijd matst. Maarja, dat doen alle leraren dus ze is daar eigenlijk niet zo heel bijzonder in :P

    Ik wou dat wij zo'n aardige leraren hadden.. Als je bij ons in de buurt van de lerarenkamer komt jagen ze je al weg! D:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Puzzle schreef:
    (...)
    Ik wou dat wij zo'n aardige leraren hadden.. Als je bij ons in de buurt van de lerarenkamer komt jagen ze je al weg! D:
    Ik doe best wel veel voor school he ;) Ik doe verschillende projecten, doe nu bijvoorbeeld de regie van de slotmusical maar ik deed ook de productie van de kerstmusical. Ook sta ik vaak in wijkkrantjes om mijn positieve verhaal te vertellen over mijn school. Ik vind het niet zo gek dat ze me mogen hoor :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik doe best wel veel voor school he ;) Ik doe verschillende projecten, doe nu bijvoorbeeld de regie van de slotmusical maar ik deed ook de productie van de kerstmusical. Ook sta ik vaak in wijkkrantjes om mijn positieve verhaal te vertellen over mijn school. Ik vind het niet zo gek dat ze me mogen hoor :P

    hmm, lukt dat allemaal nog wel nog met hw enzo? Mij zou dat echt niet lukken denk ik


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Puzzle schreef:
    (...)
    hmm, lukt dat allemaal nog wel nog met hw enzo? Mij zou dat echt niet lukken denk ik
    Periode 2 is de eerste periode dat het me niet gelukt is (4 onvoldoendes) maar dat kwam niet eens door alles wat ik naast school doe, dat komt door m'n werk. Maar verder lukt het eigenlijk wel ja :) Zoveel tijd kost het niet hoor ^^ Ik zit nog steeds meer op quizlet dan dat ik mijn tijd besteed aan school XD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Periode 2 is de eerste periode dat het me niet gelukt is (4 onvoldoendes) maar dat kwam niet eens door alles wat ik naast school doe, dat komt door m'n werk. Maar verder lukt het eigenlijk wel ja :) Zoveel tijd kost het niet hoor ^^ Ik zit nog steeds meer op quizlet dan dat ik mijn tijd besteed aan school XD

    Dat heb ik ook heel vaak, dan heb ik de volgende dag een so of pw en dan ga toch nog op quizlet. Soms moet ik mezelf echt dwingen van de computer af te gaan :'D


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Puzzle schreef:
    (...)
    Dat heb ik ook heel vaak, dan heb ik de volgende dag een so of pw en dan ga toch nog op quizlet. Soms moet ik mezelf echt dwingen van de computer af te gaan :'D
    Haha ik ook xD


    Life is hard and then we die