• Holá,
    kan iemand me vertellen waar True Blood ongeveer over gaat? Want het lijkt me wel een serie die ik wil gaan volgen. Over Vampieren weet ik, maar verder? _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Het gaat over een drankje die True blood heet geloof ik. Ik heb het wel eens gezien maar ik vind het verwarrend haha.


    Your make-up is terrible

    De hoofdpersoon leeft in een wereld waar vampieren zijn toegelaten, maar nog niet helemaal zijn geaccepteerd. Sookie (de hoofdpersoon) werkt in een café en daar komt ze in contact met een vampier (ik ben even z'n naam vergeten) en ze worden verliefd. De baas van Sookie is een weerwolf. Maar er zijn ook slechte vampiers en die vermoorden mensen enzo. Beetje typisch verhaal alleen dan met héél veel sex.
    Ik vind het wel een leuk programma, in ieder geval een stuk leuker dan Vampire Diaries en Twilight :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Lijkt me leuk om te kijken ;dd.

    De vampiers worden vergeleken met homo's toch? Mijn leraar Engels zei dat toch. Dat er i.p.v. 'uit de kast komen' bijvoorbeeld 'uit de kist komen' gezegd wordt enzo (:


    Never run out of reasons to smile...

    Hailsham schreef:
    De hoofdpersoon leeft in een wereld waar vampieren zijn toegelaten, maar nog niet helemaal zijn geaccepteerd. Sookie (de hoofdpersoon) werkt in een café en daar komt ze in contact met een vampier (ik ben even z'n naam vergeten) en ze worden verliefd. De baas van Sookie is een weerwolf. Maar er zijn ook slechte vampiers en die vermoorden mensen enzo. Beetje typisch verhaal alleen dan met héél veel sex.
    Ik vind het wel een leuk programma, in ieder geval een stuk leuker dan Vampire Diaries en Twilight :')


    De vampier heet Bill. En de slechte vampier heet Eric ^^.
    Het is wel een leuk verhaal hoor, maar de samenvattingen zijn echt heel ingewikkeld.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Optimistic schreef:
    De vampiers worden vergeleken met homo's toch? Mijn leraar Engels zei dat toch. Dat er i.p.v. 'uit de kast komen' bijvoorbeeld 'uit de kist komen' gezegd wordt enzo (:


    Dat is like de enige vergelijking die vampieren en homo's hebben/hadden in die serie x'). (ik vond het trouwens wel goed gevonden).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]