• Okey, bang is het verkeerde woord. Ik vind Quizlet leuk zoals het is, maar ik vind het gewoon niet leuk als Rutger er zoveel aan veranderd. Iedere keer ik hem dagen online zie, heb ik het gevoel van oh boy, daar komen weer veranderingen en op mijn pc zijn die precies altijd nadelig, want dan doen de veranderingen het nooit goed.

    wie heeft er ook vaak dat gevoel?

    (Ik heb niks tegen Rutger, want als hij er niet was, bestond deze fantastische site niet^^)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 12:46 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wth daar moet ge toch geen bang van hebben :S


    Stop wishing, Start doing..

    Nee heb ik niet :'3 lol. Zo eng is Rutger niet (krul)

    Serophina schreef:
    Wth daar moet ge toch geen bang van hebben :S
    Ik zeg net dat bang niet echt het goede woord is, maar dat ik altijd het gevoel dan hebt dat er iets aankomt die niet zo leuk is. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    You're weird..


    Stop wishing, Start doing..

    Je bedoelt dat je gewoon bang bent dat hij zoveel verandert dat je de site niet meer terugherkent?

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 12:49 ]

    Whaha xd.


    -

    Mungojellie schreef:
    Je bedoelt dat je gewoon bang bent dat hij zoveel veranderd dat je de site neit meer terugherkend?
    Hah niet echt. Ik vind Quizlet leuk zoals het is, maar ik vind het gewoon niet leuk als hij er zoveel aan veranderd. Iedere keer ik heb dagen online zie, heb ik het gevoel van oh boy, daar komen weer veranderingen en op mijn pc zijn die precies altijd nadelig, want dan doen de veranderingen het nooit goed.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    aaw, ik kan je wel begrijpen, je houd misschien niet zo veel van veranderingen?
    En het is klote als die veranderingen zuigend zijn op je PC, Ik denk dat je er gewoon aan moet wennen, op een gegeven moment moet elke site veranderen om toch modern te blijven.
    [a]


    Alleen maar tranen van geluk

    Futuristic schreef:
    aaw, ik kan je wel begrijpen, je houd misschien niet zo veel van veranderingen?
    En het is klote als die veranderingen zuigend zijn op je PC, Ik denk dat je er gewoon aan moet wennen, op een gegeven moment moet elke site veranderen om toch modern te blijven.
    [a]
    Ah toch iemand. x')
    Toen de site veranderde in twee kolomen had ik steeds problemen met de profielfoto's die uit de kaders kwamen. En soms heb ik dat probleem nog als er iets korts in mijn gb wordt gepost. Daarom veranderde ik mijn profielfoto ook. En onlangs zag ik dat ik oude mappen van quizen niet meer kon verwijderen.. Ik kreeg steeds een error, best wel irri.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het juist goed dat Rutger zoveel veranderd, want meestal is het ook in óns voordeel.
    En ja soms is het wel even wennen, maar na een tijdje is het wel handiger met veranderringen. -vind ik dan toch.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ik vind het juist goed dat Rutger zoveel veranderd, want meestal is het ook in óns voordeel.
    En ja soms is het wel even wennen, maar na een tijdje is het wel handiger met veranderringen. -vind ik dan toch.
    Hangt er van af vond ik. Ik vond het heel leuk toen te stories kwamen enzo en het forum, maar nu zijn er bv gedichten en er zijn veel mensen die dat al vroeger hadden gemaakt. Je kan bv quizen in stories veranderen, maar wel geen stories of quizen in gedichten. Dat vind ik dan jammer. Je hebt wel gelijk dat niet alle veranderingen erg zijn, maar soms vind ik ze minder leuk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ja, ik ben echt fucking bang voor Rutger .______________________.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 13:21 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Volgens mij is Rutger best zachtaardig hoor.(krul)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Serophina schreef:
    You're weird..

    Kalm aan, kind! :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    De problemen die je hebt door de veranderingen, kan je altijd bij Rutger voorleggen (pben). Hij is best bereid om daar naar te kijken en dan probeert hij het voor je op te lossen ^^.