• Haha ik loop dus stage en daar is een meisje van net anderhalf bij en die begint nu dus ook met praten...
    Ze zei al wel papa en mama maar dat is zo standaard dat zegt zowat elk kind als eerste. En vandaag zat ze zo aan de tafel mee te kijken en ze liet wat vallen en ineens zegt ze keihard: Shit! en dat was dus echt haar eerste woordje x'D
    -vond het stiekem heel grappig (A)-

    Hebben jullie ook zulke kindjes meegemaakt waarvan 1 van hun eerste woordjes zoiets was? x'D


    dream, dare, fly!

    Dat kindje ownt ^^
    En ik ken geen kleine kinderen xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hahah, wat vet. ;D Ik denk dat mijn eerste woordje gewoon mama of papa ofzo was.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Awesome. :'D

    Ik hield mijn mond tot mijn tweede stijf dicht op mama en papa na, en begon toen hele zinnen te lullen tegen iedereen en gesprekken te voeren. :'D
    Gewoon goed opgelet en opgeslagen en mezelf erin geknald. ;D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    haha mijn eerste woordjes waren dada en kaka, ik zei nooit mama en papa, altijd dada en kaka x'D


    Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain

    Mijn eerste woordje was papa. Xd


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mijn eerste woordje was Opa.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik weet niet wat mijn eerste woordje was. Ik geloof papa of mama. Maar ik brabbelde helemaal niet zoveel -amper eigenlijk- en begon gewoon gelijk hele zinnen te maken die goed verstaanbaar waren etc. (krul)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Haha. Geweldig!
    Ik adoreer haar _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    mijn eerste woordjs: 'no, no' moest voor nog, nog doorgaan, en 'emme emme emme!' (hebben hebben hebben) ik wou gwn meer eten!


    ik at gwn megaveel en dat is nog niks verandert xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    volgens mij waren mijn eerste woordjes ook mama en papa, maar dat kindje is echt vet!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    haha, geweldig _O_

    mijn eerste woordje is deedee (spreek je uit als diedie) dat is de naam van mijn kat x'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Haha... XD


    26 - 02 - '16

    Mijn eerste woordje was 'ate' wat water betekende. Ik praatte zoiezo pas op mijn vierde dus mijn ouders waren heel blij met dat woordje haha. Misschien hebben ze me gewoon eerst uitgedroogd ofzo.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Mijn broertjes eerste woordje was Homo, en die van mijn andere broertje was Jojo (Zo noemde hij mijn broer)


    Never wait for perfection, just make it.

    mn achterneefjes eerste woord was tieten


    (Be)lieve in (you)rself