• Ik loop stage met kinderen van 0 tot 4. En nu is het thema eten & drinken en ik moet iets met ze knutselen, met de oudste kinderen dan. Dus die kunnen opzich al wel wat dingen knutselen zegmaar, maar ik heb totaal geen ideeën daarvoor.

    Dus weet iemand iets? (krul)


    -

    Hahaha, ik dacht meteen aan 'Met eten knutselen.'
    Maar, doe dat maar niet :'D

    Een pizza haha.


    Your make-up is terrible

    Een banaan?(cat)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Assassin schreef:
    Een pizza haha.
    Ja dat is leuk! En dan neem je plaatjes mee van pizza's zodat ze een beetje weten hoe het eruit ziet.


    it's so empty living behind these castle walls

    Assassin schreef:
    Een pizza haha.
    idd iets als een fantasie-pizza :'D


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ja mensen ga me dan ook even vertellen wat jullie in gedachten hebben daarbij :'D


    -

    Genius schreef:
    Ja mensen ga me dan ook even vertellen wat jullie in gedachten hebben daarbij :'D


    Dat ze dan pizzapunten moeten plakken in een rondje en dan ingredienten erop, salami, kaas enzo.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat ze dan pizzapunten moeten plakken in een rondje en dan ingredienten erop, salami, kaas enzo.

    Leuk idee, maar véel te veel werk voor mij om dat allemaal voor te moeten knippen :'D


    -

    Maskers is ook leuk ^.^

    Genius schreef:
    (...)
    Leuk idee, maar véel te veel werk voor mij om dat allemaal voor te moeten knippen :'D
    Maak anders sambaballetjes met eten. Dan doe je in de ene pasta en in de ander rijst ofzo.


    it's so empty living behind these castle walls

    Met macaroni laten knutselen? Of een "droomboterham" laten knippen/plakken? i dunno.

    Ik heb al iets gevonden op internet! Toch heel erg bedankt voor het mee denken _O_


    -

    Als ik nou eens creatief was geweest dan had ik je graag geholpen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Assassin schreef:
    Een pizza haha.

    Dat is echt best wel een goed idee hoor. Je geeft ze allemaal een rond papiertje en dan mogen ze tekenen wat zij graag op hun pizza willen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan