[...] is een meisje met een heel gewoon leven. Ze gaat naar school, heeft vrienden, haalt goede cijfers, woont gezellig samen bij haar ouders en haar broertje etc. Een normale tiener dus. Tot er op een dag wereldschokkend nieuws is: de beroemde [...] heeft een ongeluk gehad en is in een coma terechtgekomen, waardoor het niet zeker is of hij het wel zal overleven. [...] hoort het, maar gaat daarna gewoon normaal verder met haar leven, zonder dat er iets aan de hand is, maar dat verandert wanneer zijn geest plotseling bij haar langskomt. Hij vertelt haar dat hij op de een of andere manier naar haar huis toegetrokken werd en zodoende leren ze elkaar steeds beter kennen. Het 'ongeluk' waardoor hij in een coma is belandt, blijkt echter geen ongeluk geweest te zijn. Iemand heeft hem willen vermoorden, maar wie en waarom? Zelf weet hij dit ook niet. Bovendien vreest hij dat diegene het er niet bij zal laten zitten. Zal [...] dit wel kunnen oplossen?
Oké, dit klinkt misschien heel knullig, maar ik heb dit even heel snel getypt om een indruk te geven waar mijn idee over gaat x'd Ik kreeg het opeens toen ik aan het douchen was, haha x').
origineel/niet origineel
beroemd persoon/geen beroemd persoon (en zo ja; wie?)
naam hoofdpersoon?
titel?
Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle