• hey allemaal ik ga mischien een nieuwe manga serie maken.
    hier gaat het over :
    Het gaat over een meisje in de toekomst, Sara, die het leven saai vind en haar twijfels heeft over de robots.
    Op een dag ontdekt ze een groot geheim: Eidereen word bij de geboorte perfect gemaakt, als je geen been hebt, krijg je een kunstmatig been enz. ook je persoonlijkheid word eruit gezogen, eidereen kan ongeveer hetzelfde, vind ongeveer hetzelfde e eidereen heeft dezelfde stijl.
    dat doen de cori-bots (corigeer robots).
    een keer was er een uitval van een serie robots, en in die uitval werd sara 'gecorigeerd' door de cori-bots.

    wie zit hierachter ?

    hoe kwam het dat de cori bots uitvielen ?

    waar zijn de persoonleikheiden ?




    oja en ik weet ook niet hoe je een manga programma maakt, heel veel foto's van de manga poppetjes achterelkaar ofzo ?

    Manga is een strip, en wat jij bedoelt is waarschijnlijk een anime, en die maak je niet zomaar. Het meest voor de hand liggende programma voor jou zou waarschijnlijk Adobe Flash zijn, maar normaal gesproken wordt het met professionelere software gedaan waarschijnlijk. Bedenk wel dat veel ook nog met de hand wordt gedaan, en dat in 1 seconde minimaal 24 frames zitten, dat zijn 20 x 60 x 24 frames, dus ik zou als ik jou was Adobe Flash leren gebruiken.

    doe dan denk ik toch maar een strip 0.0'
    zoveel geduld heb ik niet...
    ik kan wel bij plaatjes neerzetten in een filmpje, gelui eronder zetten en eronder in de description box een link zetten met de complete strip...

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 22:16 ]