• GAAT NIET DOOR
    Sorry :S
    Owkee,,Ik gaa weer eens een nieuwe quiz beginnen.xD Daarom heb ik dus rollen nodig.Dus als je er 1 wilt meld dan.

    Het verhaal;

    Jij en je ABF zijn naar het bos om hout te zoeken,maar het wordt steeds later en later.En jullie merken dat jullie verdwaald zijn.Het is een hele TH-story.

    Rollen;

    Hoofdrol; BEZET sayXkiss

    Vriendin;

    Een meisje dat jullie tegenkomen;

    Moeder van hoofdrol(zij komt niet zo vaak voor.);

    Later;

    Vriendin Bill; BEZET Billneukerx3

    Vriendin Tom; BEZET JOYCESTAR.

    Vriendin Georg;BEZET kimxgeorg

    Vriendin Gustav;

    Dit heb ik nodig;


    Naam;

    Bijnaam;

    Leeftijd;

    Woonplaats;

    Hobby's;

    Karakter;

    Likes;

    Dislikes;

    Plaatje;

    Tekstje;

    Alles is verplicht.Vanaf je eerste zending.Dus niet zeggen: 'Ik wil *een rol* info komt nog!' Dat mag dus niet! Direct info erbij!

    xx

    vriendin van tom <3n_n

    Naam;

    joyce

    Bijnaam;

    joy

    Leeftijd;

    16

    Woonplaats;

    bij moeder [vader is overlede]

    Hobby's;

    shoppen,muziek,partys

    Karakter;

    bitchi,grote mond,spontaan,lief

    Likes;

    shoppen,tom<3,tokio hotel n_n

    Dislikes;

    regen,spinnen

    Plaatje;

    http://blog.blergh.be/wp-content/dewinter.jpg

    Tekstje;

    Heeeej<3mijn naam is joyce en ik ben 16.eigenlijk is er niet veel speciaals aan mijn eigen maar ik ben alleen de vriendin van tom..ofja dat word ik tog daar ben ik zeker van <3 mijn vriendinne zijn dus mega belangrijk voor mij ö wat is een leve zonder hun,muziek,shoppen en partys?juist..voor mij is dat geen leven meer n_n
    Maar ik moet gaan,<3

    Vriendin Bill.

    Naam; Renee.
    Bijnaam; reneeCUPCAKE, ReneeRwarr ??& Reneetje
    Leeftijd; 16.
    Woonplaats; Dronten. [/Ligt in flevoland (nederland)bij walibi world]
    Hobby's; Dansen/Zingen/Tv kijken/Met vrienden wezen/Foto's maken/Acteren.
    Karakter; Lief, Grappig, Spontaan, Onzeker & Zorgzaam.
    Likes; Hello Kitty/Big Sunglasses/Lolly's/Zuurstokken/Red Bull.
    Dislikes; Chocola/Wannab's/Barbie's
    Plaatje;http://www.quizlet.nl/foto.php?id=71883
    Tekstje; Hi guys, ik ben Renee en ben 16 jaar oud. Ja je hoort het goed: Oud ik kan prima voor mezelf opkomen en zorgen. En opkomen vraag je je af? Ja opkomen ik word gepest omdat ik anders ben. Ik van Screamo hou en een soort emo stijl heb! Ik vind het vreselijk en ben daar door wel wat onzeker. Verder heb ik super vriendinnen die altijd voor me klaar staan en ook vrienden natuurlijk! Nouja ik moet gaan mijn vriendin komt we gaan winkelen!<3 Byeee xoxo


    I do not hook up.

    Vriendin Bill

    Naam; Annelies



    Bijnaam; Anne/lies, CreamCup



    Leeftijd; 16



    Woonplaats; Berlijn



    Hobby's; hiphop



    Karakter; Lief, spontaan, grappig, koppig, soms bitchy, grotemond



    Likes; IceCream, CreamCup's, Hello Kitty, CupCake's, vrienden en muziek



    Dislikes;Spinnen en insecten



    Plaatje; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67512



    Tekstje;

    Haaii^^

    Mijn naam is dus zoals je al gezien hebt Annelies en ik ben al 16 jaar oud. Ik hoop dat je geen problemen met me hebt want anders dan rot je maar op! Zoals je ziet is mijn haar blond met blauw erin. Hou er nietvan? Wel pech voor jouwn! Liefords, ik houd veel van m'n vrienden, CupCake's, CreamCup's, muziek en Hello Kitty. Maar ik haat spinnen en insecten. Schatties, ik moet gaan!

    Ciaoz(H)




    Het zoe een hele eer zijn om in jouwn Quiz te mogen spelen!

    Vriendin Bill

    Naam: Tara

    Leeftijd: 16

    Karakter: Beetje bitchy maar wel lief

    Houd van: Shoppen

    Haat: School

    Foto:
    http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=71028 (mag je veranderen

    Tekstje: Je hebt bruin haar en huilt niet snel. Als er echt iets erg is of wat gebeurt is soms wel maar dat ligt nog al soms wat gevoelig. Als er echt wat is wil je even met niemand praten. Dan ga je meestal naar het park met je trekschrift/ schrijf schift of naar het skate park lekker skateboarden. Soms kan je heel bitchy overkomen als je het niet eens wilt. Je helpt graag mensen als er wat gebeurt is. En kan heel snel mensen opvrolijken. Ben meestal altijd vrolijk. In de avond en in de ochtend maar een keer sacherijnig ben je ook wel is. Je haat Huppelkutjes.

    Vriendin Bill

    Naam: Tara

    Leeftijd: 16

    Karakter: Beetje bitchy maar wel lief

    Houd van: Shoppen

    Haat: School

    Foto:
    http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=71028 (mag je veranderen

    Tekstje: Je hebt bruin haar en huilt niet snel. Als er echt iets erg is of wat gebeurt is soms wel maar dat ligt nog al soms wat gevoelig. Als er echt wat is wil je even met niemand praten. Dan ga je meestal naar het park met je trekschrift/ schrijf schift of naar het skate park lekker skateboarden. Soms kan je heel bitchy overkomen als je het niet eens wilt. Je helpt graag mensen als er wat gebeurt is. En kan heel snel mensen opvrolijken. Ben meestal altijd vrolijk. In de avond en in de ochtend maar een keer sacherijnig ben je ook wel is. Je haat Huppelkutjes.

    Graag de hoofdrol! (A) En anders BF of vriendin Bill/Tom!


    Naam; Say



    Bijnaam; Music Angel



    Leeftijd; 15



    Woonplaats; Ergens in NoordHolland! ;)



    Hobby's; Muziek luisteren, schrijven, tekenen, rondhangen, met vrienden afspreken



    Karakter; Betrouwbaar, lief tegen mensen die lief voor mij zijn, koppig, eigenwijs en nieuwsgierig, aardig



    Likes; Muziek, Tokio Hotel, onweer, icecream



    Dislikes; School! (Jammer dat de op Q. geen kotssmiley hebben xD)



    Plaatje; http://81.174.67.118/images/avril_lavigne_face.jpg


    Tekstje; Hey ik ben Say! Aangenaam kennis met u te maken.. Ik verveel me op het moment, ik heb net een nieuw verhaal geschreven en nu weet ik niets te doen.. Ja ik schrijf! Wat dan precies? Nou, van alls, verhalen, songteksten, gedichten, noem maar op! Als het mooi gelukt is maak ik er soms ook een tekening bij, wel met alleen grijspotlood, ik kan op de een of andere manier niet met kleur omgaan.. :S Ik ben fan van Tokio Hotel en ik hoop echt dat ik ze een keer ga ontmoeten! Tja mijn muzieksmaak is een beetje apart, rock vooral.. O mijn telefoon gaat wacht even!.. Het was mijn BF of ik meega naar het bos. Nou alles beter dan me hier thuis vervelen! Doei!
    Xx Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Oooh danku voor de rol n_n
    your an angel!<3

    Rol; Hoofdrol
    Naam; Dora
    Bijnaam; Geen
    Leeftijd; 17
    Woonplaats; Brussel
    Hobby's; Drummen, gitaar spelen, uitgaan
    Karakter; Lief, betrouwbaar
    Likes; Uitgaan, TokioHotel, Tom, big sunglasses
    Dislikes; Wannabe's, insectjes, nerds
    Plaatje;http://www.quizlet.nl/foto.php?id=71549
    Tekstje;

    Hellooo, peoples!
    Dora hiero.. Ik ben 17 jaartjes oud, bijna afgestudeert van die K*Tschool dus.. Ik zie het nut er dus niet van in om dat te verplichten aan mensen zoals ik! Verder hou ik erg veel van Uitgaan en gitaar spelen. B'cause he's my best friend x'D. Ik ben megagrote fan van TokioHotel, en dan vooral van Tom! Dis al die stomme wannabe's die denken dat ze hét zijn, en van die kleine insectjes die mij altijd prikken -.-"
    Uh, dat is alles zeker? ;'3 Derest lees je wel in het verhaal..
    Seeya! x

    Danke voor de rol you are a sweet girl(H)


    I do not hook up.

    Rol vriendin Georg

    Naam; Kim

    Bijnaam; Kimmie of Rose

    Leeftijd; 19

    Woonplaats; Epe(ligt in gelderland)

    Hobby's; Shoppen

    Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs

    Likes; Strand shoppen ijsjes

    Dislikes; school players

    Plaatje;http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69058

    Tekstje;

    Haai
    Ik ben Kim noem me maar Kimmie of Rose;)
    Ik ben 19 jaar oud en woonachtig in Epe dat ligt in gelderland X'D
    Ik ben lief koppig eigenwijs en brutaal:P
    Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes:P
    Ik heb haat aan school zoals iedereen:P en ik haat players
    whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    Danke voor de rol! X3333


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Vriendin Georg
    Naam; Anne

    Bijnaam; Anke, anneke

    Leeftijd; 14

    Woonplaats; Antwerpenn

    Hobby's; tennis, tekenen, schrijven, gitaartje spelen, shoppe, bios

    Karakter; betrouwbaar,soms koppig,lief, altijd vrolijk, kan héél kwaad worden, slaagt huppelwijven als ze derom vragen, voor de rest een ENGELTJE (A)

    Likes; rockmuziek, vrienden, feestjes, rondhangen, ijsjes, italie

    Dislikes; aandachttrekkers, roze barbietrutjes, school, ..

    Plaatje; --> komt nog!!

    Tekstje; Heehj ik ben dus anne,ik ben 14 jaartjes jong. Ik heb bruin haar met rode bless. Ik zou graag een lippiercing willen maar kmag niet!! ik hou van rockmuziek: Linkin park, paramore, avril lavigne, TH,... Ik schrijf verhalen, gedichten en ook liedjes. Ik hou van mijn gitaar en mijn vrienden natuurlijk. Als ik niets te doen heb, ga ik met de fiets langs wat vrienden of ga ik gewoon op de pc. ik ben ook redelijk groot 1.69m. ik draag het lieft skinny jeans en een gewone t-shirt. Soms teken ik ook wel eens iets. Mijn vrienden zeggen dat ik mooi kan tekenen maar ik vind dat ik er de knudde van kan. zo dat was het dan ongeveer denk ik...
    xD

    http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=71890 Sorry, khad ng geen foto vn mezelf op intrnet staan...