• storie idee:

    Loulou heeft al 4 jaar een geheim dat ze tegen niemand mag vertellen. Alleen haar broers weten er van en binnen kort ook haar broetje. Als het gezin naar La Push verhuist voor Loulou's moeders werk wordt Loulou al gauw verlieft op Seth, een van de jongens die daar woont. Maar kan Loulou wel de relatie in stand houden met haar geheim? En wat heeft Seth allemaal te verbergen?


    doen/niet doen?
    Titel?
    Andere naam voor het hoofdpersoon?
    Rollen?
    extra?


    "Ignite, my love. Ignite."

    doen/niet doen? : doen
    Titel? This relation can't stand if we both have a secret !
    Andere naam voor het hoofdpersoon? Ik vind loulou wel leuk :) of misschien Lulu zonder de o's ;)
    Rollen?-
    extra? -


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Omg jij heb veel idee's de laatste tijd XD
    en wat heb jij met La Push =P

    maar opsich wel leuk idee denk ik =)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    Omg jij heb veel idee's de laatste tijd XD
    en wat heb jij met La Push =P

    maar opsich wel leuk idee denk ik =)


    La Push van Twilight, Syll. xD. En ja, ik heb te veel fantasie xD. Wil je een ideetje kopen :PxD -joke-


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik weet niet waarom, en vat het vooral niet aanvallend op, maar ik vind het niet echt zo'n originele verhaallijn. Het klinkt zo: meisjes verhuis - leert leuke jongen kennen - worden verliefd - jongen komt achter geheim meisje - meisje komt achter geheim jongen - break up - ze kunnen niet zonder elkaar - terug bij elkaar - happy end.. :x
    Maar als je het wilt doen hou ik je alles behalve tegen (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Marauderette schreef:
    Ik weet niet waarom, en vat het vooral niet aanvallend op, maar ik vind het niet echt zo'n originele verhaallijn. Het klinkt zo: meisjes verhuis - leert leuke jongen kennen - worden verliefd - jongen komt achter geheim meisje - meisje komt achter geheim jongen - break up - ze kunnen niet zonder elkaar - terug bij elkaar - happy end.. :x
    Maar als je het wilt doen hou ik je alles behalve tegen (:


    Ik hou niet zo van on orginele verhalen en verzin er daarom ook iets leuks bij. Dus het word zeker wel orgineel. :P


    "Ignite, my love. Ignite."

    WBitch schreef:
    (...)

    La Push van Twilight, Syll. xD. En ja, ik heb te veel fantasie xD. Wil je een ideetje kopen :PxD -joke-


    nooit iets gelezen of gezien van twiligh ;)

    en ik heb zelf nog 3 ideetjes die ik ooit mee begonnen was.. kga slape doeh cD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ja, doen
    ik heb geen idee welke naam, maar die van shithead lijkt me wel wat xD


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    havealaugh schreef:
    ja, doen
    ik heb geen idee welke naam, maar die van shithead lijkt me wel wat xD


    Haha oke xD


    "Ignite, my love. Ignite."

    Niet doen...

    Vind het niet zo'n orginele verhaallijn.. Sorry :$


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Niet doen...

    Vind het niet zo'n orginele verhaallijn.. Sorry :$

    Je hoeft geen sorry te zeggen


    "Ignite, my love. Ignite."