• Ik mòèt mijn gezeik kwijt.
    Vandaag was echt vreselijk.
    Eerst moet ik fietsen, in keiharde regen, naar het andere schoolgebouw. Dit duurt 10 minuten, maar aangezien ik mijn Vriendin achterop had, duurde het wel wat langer. Hierdoor ben ik vreselijk doorweekt geraakt, ik stond de hele tijd te rillen. En toen ik later op de bus moest wachten, stond ik zelfs te klappertanden.
    Als volgt raak ik mijn busabonnement kwijt, die ik nog steeds kwijt ben, en moest ik naar het Kantoortje gaan. Daar hebben ze de bus "gewalkietalkied", waar ik waarschijnlijk in zat. Ja ik was de tijd vergeten.
    Toen moest ik dus gewoon nog naar huis, maar ik had geen geld en/of mobiel bij me. Dus ik moest bij de chauffeur smeken. Hij wou nee zeggen, maar toen een aardig meisje zei: 'Je mag anders wel op mijn strippenkaart," zei hij dat ik mee mocht.
    Eindelijk thuis aangekomen, was er niemand thuis, dus ik kon mijn huis niet in. Ik ben mijn sleutel in de vakantie kwijtgeraakt, en kan hem nu niet meer vinden.
    Ik ben naar de buurvrouw gegaan, en heb daar mijn vader opgebeld. Die net onderweg was, wat betekende dat hij pas over een uur thuis zou zijn.
    Dus ging ik maar naar mijn tante, lopend. Door de regen.
    Ik kwam daar aan, en ik was dood jonge. En m'n neef toonde geen enkele vorm van medelijden.
    Kwam mijn vader me eindelijk ophalen, kreeg ik thuis weer gezeik.
    Yay.

    Ook wel eens een vreselijke ongeluksdag gehad?


    I solemnly swear that I am up to no good.