• Ik mis eigenlijk best wel iemand die dezelfde interesses deelt, zelfde muziek etc. :'D Iemand die je overal mee naartoe kan nemen, omdat je weet dat diegene er ook van houdt. Ik heb natuurlijk wel goede vriendinnen, en die zijn ook heel aardig 'nzo, maar soms heb ik wel 't idee dat ik anders denk over bepaalde dingen ^^. Wat eigenlijk ook zo is, en dan mis ik echt iemand waarmee ik dingen kan delen :'D Bijv. ik wil graag naar Pinkpop, maar ik weet nu al dat er niet veel zijn uit mijn omgeving die daar naartoe willen.. En da's best wel jammer.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Haha. Ik ken het zelfde gevoel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je soulsister of iets..
    Ja, ik denk dat er wel meer mensen zijn die dat missen.
    Ik heb één vriendin die echt mijn maatje is. Alleen zij woont anderhalf uur bij mij vandaan.. Ik snap je probleem wel.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Je mist je soulmate? :'D. Nou, de wàre loopt we ergens voor je rond hoor! ;o

    Mijn beste vriendin is heel anders dan ik ben. Dus daarom ga ik dit jaar ook nieuwe vrienden zoeken x'D


    -

    Tsja Nynke, iedereen heeft zo zijn eigen interesses ;D


    La credenza è una medicina contro il timore

    Want je wilt naar Coldplay. ]:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ah, wilt niemand mee? Das lullig!
    Ik snap je wel, gelukkig kijk jij dezelfde series als ik op tv haha.


    Your make-up is terrible

    Witherwings schreef:
    Want je wilt naar Coldplay. ]:

    Ja ): En jou dan zien

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 18:48 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ken het.
    Maar da's best normaal geloof ik.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Simbelmyne schreef:
    (...)
    Ja ): En jou dan zien

    Ja:9~
    Maar je mag bijv. ook niet van je ouders dan wel gaan, en zeggen dat je dan mij ontmoet of zo?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb mijn soulmate gevonden. Maar hij nog niet -nolove-.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Hé dat heb ik ook. Ik ga graag eens naar een festival ofz. maar mijn vrienden vinden dat helemaal niet interessant en de muziek dat ik écht leuk vind daarvan denken ze 'Hé, typisch anneli zo'n zeikmuziek.' maar ja.. Ik begrijp het langs de andere kant dan wel weer dat ze ook niet helemaal hetzelfde moeten zijn als mij, ik heb liever geen stelletje cloons achter mijn gat lopen ;p.
    Maar ja, I totally understand you..


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Witherwings schreef:
    (...)
    Ja:9~
    Maar je mag bijv. ook niet van je ouders dan wel gaan, en zeggen dat je dan mij ontmoet of zo?

    Nooop. Ik moet er wel met iemand heen :') En ik wil ook niet alleen reizen :x


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat heb ik ook.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ja, dat mis ik ook wel. Ik ken één persoon die van dezelfde rotherrie houdt als ik (lees: Duitse elektro) maar die spreek ik haast nooit. En een aantal meisjes waarmee ik omga zijn veel.. meisjesachtiger dan ik .__.
    In mijn klas zien de meeste mensen het denk ik niet zo zitten om naar één of ander cyberfeestje te gaan :']

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 19:05 ]


    No growth of the heart is ever a waste