• HEEL VEEL SUCCES!
    Ik zie echt af. Dat is echt van 7u in de ochtend tot ergens in de avond leren totdat ik klaar geraak. Al anderhalve week lang en we hebben nog vier weken en een halve week te gaan.
    Gent is een marteling :'D
    En onder stress dat ik sta. In het middelbaar was dat zo een namiddagje leren en ik wist wel dat ik het ging kunnen. En nu weken lang leren en ik heb nog niet het gevoel dat ik het ga kunnen. Is dat bij jullie ook zo?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zit nog op het middelbaar.
    Maar ik ben nu nog met een f*** project van economie bezig dat we pas gister op hebben gekregen.
    En morgen heb ik een grote Frans repetitie waar ik nog bijna geen aandacht aan heb besteed.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Lol, je maakt me bang. :'D

    Wat studeer je?


    Only losers can act the way you do

    Ik moet voor morgen het eerste uur meer dan 300 blz lezen, word even nachtje doorlezen dan maar (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Mijn zus heeft er ook last van op het moment, ik weet ongeveer wat je doorgaat, haha. Dus, succes nog :Y)

    Ja.


    No growth of the heart is ever a waste

    EmilieDeBeta schreef:
    Lol, je maakt me bang. :'D

    Wat studeer je?

    TEW; toegepaste economische wetenschappen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right