• Ik en nog een vriendin (laat ik die even C. noemen) ergeren ons echt mateloos aan onze vriendin. -nouja, ik kan haar niet echt eer een vriendin noemen :S- Het zit namelijk zo; als ze ons nodig heeft doet ze heel aardig, en als we afspreken enzo vind ik haar superlief, maar de laatste tijd negeert ze ons echt gewoon. Ze loop mij en C de hele tijd straal voorbij als we haar zien op school ofzo, en áls ze met ons praat is dat meestal omdat ze ons nodig heeft. Ik word gek van haar!

Zouden jullie please tips kunnen geven over wat ik moet doen? Want aan de ene kant wil ik haar toch niet kwijt.

sorry,sorry,sorry dat het zo ingewikkeld is :$

walking get's too boring, when you learn how to fly..

Dat is wel heel kud.
    Praten? Maar dat zegt de laatste tijd iedereen =.=
    ff denken hoar. Als ze langs jullie loopt, en jij zegt bijv. hee. Zegt ze dan wat terug, of loopt ze gwn echt door :|?

Je zou er eens over kunnen praten met de persoon in kwestie. En als het zo blijft dan zou ik, als ik jou was, haar toch laten gaan. Dan is ze de vriendschap niet waard. En anders zou ik zeggen, dat je het over je heen moet laten komen en moet accepteren dat ze zo doet, als je haar echt niet kwijt wil..
    Maar ik zou er, als ik jou was eerst met haar over praten, komt er geen verandering, dan zou ik haar laten gaan (:

Never look back, don't doubt tomorrow.

EyePatch schreef:
    Dat is wel heel kud.
    Praten? Maar dat zegt de laatste tijd iedereen =.=
    ff denken hoar. Als ze langs jullie loopt, en jij zegt bijv. hee. Zegt ze dan wat terug, of loopt ze gwn echt door :|?

Dan doet ze alsof ze ons niet hoort :S

Met haar praten?
    Maar pas op, misschien denkt zij wel juist dat jullie HAAR buitensluiten, omdat jullie met zijn 2en zijn (ik heb nmlk hetzelfde, dat we met zijn 3en waren en die twee me gewoon laten vallen hebben)

ars moriendi

Inviolable schreef:
    Je zou er eens over kunnen praten met de persoon in kwestie. En als het zo blijft dan zou ik, als ik jou was, haar toch laten gaan. Dan is ze de vriendschap niet waard. En anders zou ik zeggen, dat je het over je heen moet laten komen en moet accepteren dat ze zo doet, als je haar echt niet kwijt wil..
    Maar ik zou er, als ik jou was eerst met haar over praten, komt er geen verandering, dan zou ik haar laten gaan (:

Dat is het probleem, ik heb al eens met haar gepraat, en toen leek het alsof er verbetering kwam, maar ze doet nu weer zo raar, ik snap t echt niet.

toch bedankt voor je advies. (:

Jovi schreef:
    Met haar praten?
    Maar pas op, misschien denkt zij wel juist dat jullie HAAR buitensluiten, omdat jullie met zijn 2en zijn (ik heb nmlk hetzelfde, dat we met zijn 3en waren en die twee me gewoon laten vallen hebben)

O nee hoor, ze laat ons zitten voor andere mensen ;l

Ik moet trouwens oppassen, want ze heeft ook Quizlet :S

Als ze met alleen maar aardig doet als jullie afspreken dan zou ik haar niet als vriendin beschouwen en niet meer met ahar willen afsrpeken

"Ignite, my love. Ignite."

Dumpen die handel.
    Persoonlijk zou ik ook niet meer naar haar gaan en ook geen moeite meer steken in haar.

Has no one told you she's not breathing?

Praten, als ze alles ontkent en boos wordt: Dumpen die handel zoals PurpleCow zegt (krul)

I'm not schizophrenic. Me neither.