• Ik ben dus een grote fan van Hp - verhalen

    - Draco Malfoy love story
    - Fred/George Weasley love story
    - Andere Love story te maken met Hogwarts/Harry Potter
    - Een gewoon Hogwarts verhaal

    Heeft of kent iemand een leuk verhaal zoals deze ? (


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    enemies or love? (Hogwarts)

    Wanneer een tweeling naar Zweinstein gaat worden ze gescheiden door de sorteerhoed.
    Er ontstaan nieuwe vriendschappen, maar hellaas ook nieuwe vijanden.
    De zusjes worden totaal verschillend.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    The Potters van Square/ Lees, echt geweldig verhaal _O_


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik had een Fred Weasley lovestory die erg succesvol was. Maar vond hem zelf niet zo, dus ik herschrijf hem. Wil je dat ik het je meld als ik hem weer actief zet? (:


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ken geen stories xD maar heb wel de films gezien.
    De eerste 3 vond ik het leukst en de laatste 2
    die uitgekomen zijn vond ik slecht >o<
    Wel jammer.

    Naja, je akn bij zoek HP intypen ofzo?
    Wss vind je wel wat.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 18:13 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Blaze schreef:
    Ik had een Fred Weasley lovestory die erg succesvol was. Maar vond hem zelf niet zo, dus ik herschrijf hem. Wil je dat ik het je meld als ik hem weer actief zet? (:


    Oeh, wil je het mij dan ook melden? :'D

    Ontopic: Ik weet er zo snel even geen. Er was iemand die altijd hele mooie DM verhalen schreef, maar die zijn er helaas niet meer. Dus ik hou dit topic wel even in de gaten. (krul)

    ja ik. (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Blaze schreef:
    Ik had een Fred Weasley lovestory die erg succesvol was. Maar vond hem zelf niet zo, dus ik herschrijf hem. Wil je dat ik het je meld als ik hem weer actief zet? (:


    Wil je mij ook melden? :9~


    If we had not a soul, music would have created it.

    Apasionado schreef:
    Ik had een Fred Weasley lovestory die erg succesvol was. Maar vond hem zelf niet zo, dus ik herschrijf hem. Wil je dat ik het je meld als ik hem weer actief zet? (:


    Jaaaaa :9~


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Bedankt iedereen ! Ik ga ze zeker lezen ! ;D


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.