• Op zoek naar Zorro is de vierde talentenshow in de 'op zoek naar ...'reeks. In 2007 begon de Avro te zoeken naar de nieuwe Evita, gewonnen door Brigitte Heitzer. In 2008 werd Freek Bartels de nieuwe Joseph en in 2009/2010 ging de Avro op zoek naar Mary Poppins. Daarbij won Noortje Herlaar. In deze serie wordt gezocht naar een hoofdrolspeler voor de Nederlandstalige productie van de musical Zorro.

    De eerste uitzending is op vrijdag 31 december 2010. In de eerste uitzending worden de elf kandidaten een voor een aan je voorgesteld. Een dag later, op 1 januari 2011, starten de liveshows. Daarmee zijn de liveshows verschoven van de zondagavond naar de zaterdagavond. De finale is op 19 februari 2011. De première van de musical Zorro is op 17 april 2011 in het DeLaMar Theater in Amsterdam.

    De presentator is zoals gewoonlijk Frits Sissing.

    DE KANDIDATEN:
    Marijn Brouwers: WEG SHOW 5
    Tommie Christiaan
    Jeroen Dekkers: WEG SHOW 4
    Dennis de Groot
    Samuel Hubner Casado: WEG SHOW 2
    Mischa Kiek: WEG SHOW 6
    Ruud van Overdijk
    Dennis ten Vergert: WEG SHOW 3
    Roman van der Werff
    Kelvin Wormgoor: WEG SHOW 4
    Sandor Sturbl: WEG SHOW 1

    Bron: Wikipedia


    Kijken jullie deze show? En voor de kijkers: Wie is jullie favoriet?

    [ bericht aangepast op 5 feb 2011 - 22:32 ]


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik kijk het niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja ik kyk dat! xD

    Ik heb ook op zoek naar Evita & mary poppins gezien & Joseph [aa]
    Helaas op zoek naar tarzan niet ^o DIe was er nm. toch ook? :P)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 17:57 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb het gezien, heb nog net echt een favoriet. Roman vond ik wel erg goed.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb 'Op zoek naar Joseph' & 'Op zoek naar Marry Poppins' en 'Op zoek naar Evita' allemaal niet gezien. Vond het echt allemaal erg vals en zo. Maar hier zitten echt leuke jongens in en het verbaast me dat het programma zo leuk is.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik niet, hoewel ik wel de andere 'Op zoek naar' shows heb gezien.

    Ik vind het echt tof! Ik hou het de komende weken wel bij, ook in dit topic, haha.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    ik ga het vanaf deze week kijken (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb het gekeken. :9~
    Nah, ik weet niet wie moet winnen.
    Ik vind nu eigenlijk Ruud, Mischa en Dennis ten Verget [die mist in je omschrijving trouwens] het leukst/best.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Zorro schreef:
    Ik heb het gekeken. :9~
    Nah, ik weet niet wie moet winnen.
    Ik vind nu eigenlijk Ruud, Mischa en Dennis ten Verget [die mist in je omschrijving trouwens] het leukst/best.

    Oh, ik zal hem toevoegen, Nienke. Ruud zingt absoluut het beste, maar Mischa is echt een mooie jongen en heeft echt 'the look' voor Zorro.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Jaah, ik kijk het.
    Dennis ter Vergert
    Jeroen!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Met mijn verjaardag gaan we misschien naar de musical, die dan uit is en zo.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Blaze schreef:
    (...)
    Oh, ik zal hem toevoegen, Nienke. Ruud zingt absoluut het beste, maar Mischa is echt een mooie jongen en heeft echt 'the look' voor Zorro.


    Haha, okay.
    En Roman, Kelvin en Tommie zijn ook cool _O_.
    Dusja.
    Weet ik, Mischa is :9~

    Haha, ik gisteravond naar Petticoat met vriendinnen als verjaardagscadeautje hea. Want die vriendin [Amber -niet van Q]-] is helemaal fan van Freek [die op zoek naar Joseph heeft gewonnen] Dus wie gingen zo naar de artiesten uitgang, want dan kon zij met hem op de foto, en dat lukte trouwens. En toen hebben we Roman en Kelvin ook nog even gezien. (nerd) Dus. Maar daar is ze niet mee op de foto geweest. Iemand anders wel, die we kennen.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Zorro schreef:
    Haha, okay.
    En Roman, Kelvin en Tommie zijn ook cool _O_.
    Dusja.
    Weet ik, Mischa is :9~

    Haha, ik gisteravond naar Petticoat met vriendinnen als verjaardagscadeautje hea. Want die vriendin [Amber -niet van Q]-] is helemaal fan van Freek [die op zoek naar Joseph heeft gewonnen] Dus wie gingen zo naar de artiesten uitgang, want dan kon zij met hem op de foto, en dat lukte trouwens. En toen hebben we Roman en Kelvin ook nog even gezien. (nerd) Dus. Maar daar is ze niet mee op de foto geweest. Iemand anders wel, die we kennen.

    Roman vind ik een engerd. Kelvin is wel oké, en bij Tommie zie je echt dat hij ervaring heeft en hij heeft een charmant gezicht. Maar ik schrok me helemaal het klaplazures toen ik Mischa zag, hij is echt een hele mooie jongen. Maar jongens zoals Mischa en Samuel vind ik zelf erg geschikt, aangezien zij er zo Spaans en temperamentvol uitzien. Want zo'n Hollandse kaaskop kan moeilijk zo'n sfeer mee brengen.
    MISCHA <3


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik kijk het!
    Maar heb nog geen favoriet, die komt bij vaak wanneer er al een aantal zijn afgevallen. De musical lijkt me echt super mooi!


    La credenza è una medicina contro il timore

    @Kim.
    Ja ik vond het echt zielig dat Samuel naar de Sing-off moest. Maar ik was eigenlijk ook wel blij dat Sandor eruit ging, want ik vond hem echt, echt blegh.
    Uhu, naja, er zijn er wel meer, die in hun maniertjes enzo Zorro zouden kunnen zijn. Vind ik dan. Alleen moeten die wel eerst hun haar donkerder verven. ;p


    Remember the nights we drove around crazy, in love.