• Ik kon vannacht niet slapen dus besloot ik mezelf Zweeds aan te gaan leren :')
    Met wat geweldige *kuch kuch* apps op m'n ipod heb ik van 12 tot 3 Zweeds "geleerd" en ik moet zeggen het is eigenlijk soms net Nederlands/Duits x'D

    2 jaar geleden ging ik mezelf al Spaans aan leren, ik heb 3 jaar geleden een korte Japanse cursus gehad (waar ik nu al niks meer van weet x'D) en toen ik 8 was ging ik mezelf proberen Fins aan te leren haha -ik weet het ik ben raar ;3-

    Welke talen zouden jullie nog wel willen spreken? :3

    Ik wil nogsteeds beter Fins en Spaans spreken want dat ben ik een beetje verleerd. En nu wil ik Zweeds en Frans gaan leren :3

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 13:02 ]


    dream, dare, fly!

    Ik ben bar slecht in Frans, dus dat zou ik wel goed willen leren. Maar voorderest niet echt een taal.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik wil nog Russisch leren, en beter Pools (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik wil Russisch leren spreken, maar mijn vriend wil het me (nog) niet leren.
    Verder ... Spaans, Duits en heeeeeeel misschien Frans. :P


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik hoef er niet per se nog bij te leren.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik wil absoluut Russisch leren en uhhmm.. vloeiend Spaans/EngelsxD

    Spaans wil ik er nog wel bijleren.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    xD Cool!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Leer je geen Frans op school dan ? ;o


    None but ourselves can free our minds.

    Ik vind Nederlands al meer dan genoeg. En Engels dan.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Successful schreef:
    Leer je geen Frans op school dan ? ;o


    Ik niet op mijn oude scholen. Ook geen Duits. :P


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    (...)

    Ik niet op mijn oude scholen. Ook geen Duits. :P

    Lucky you, ik krijg al intotaal 6 jaar Frans (in de lagere school kregen we de laatste twee jaren ook al frans --')
    maar het is niet zo moeilijk ;p
    en volgend jaar krijgen wij Duits


    None but ourselves can free our minds.

    Jappans.
    Ik kan het al een beetje


    "Ignite, my love. Ignite."

    Successful schreef:
    Leer je geen Frans op school dan ? ;o


    Ik heb 1 jaar Frans gehad maar de ene helft van het jaar hadden we geen leraar ervoor dus hadden we het ook niet en het andere half jaar van het jaar hadden we het wel maar was het te kort om het echt te leren en daarna moest ik een niveau lager omdat ik wiskunde niet aan kon --"


    dream, dare, fly!

    WBitch schreef:
    Jappans.
    Ik kan het al een beetje


    Ah Japans heb ik ook nog een kleine cursus van gedaan maar ik weet er echt helemaal niks meer van (krijg je ervan als je het pas op vrijdag middag om 5 uur hebt en je dan al dood bent van school) :')

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 13:07 ]


    dream, dare, fly!

    Het lijkt me geweldig om frans te kunnen praten, maar dat wil ik niet leren :'D


    -