• Mijn vriendje doet de laatse tijd Kortaf enja. weetje daar kan ik niet tegen. en sinds ik met hem ben had ik 4dage niks gegeten, maar bij nieuwjaar moest ik eten maar dat heb ik dan derna ook uit gekotst. en ik ben de laatse tijd ook heel brutaal tegen iedereen. En iedereen zegt dat ik veranderd ben. Maar ik weet het gewoon niet. Ik ben echt verliefd op hem maaarjaa hij doet ook heel close tegen een meisje die fake is. Laats zei hij 'Ik kom speciaal voor je online maar je bent niet online dus ik wacht wel op je ' && 'Je bent mijn alles.'. Ik weet echt niet wat ik moet doen, Dumpen of houden?

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 20:45 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Als je door hem veranderd, dumpen. En meisje, je moet wel blijven eten!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nou, hij klinkt nou niet als een leuke vent. (cat) & als hij ervoor zorgt dat je je eigen eten uitkotst, nou. Ik zou hem dumpen.


    wth.

    Spain schreef:
    Als je door hem veranderd, dumpen. En meisje, je moet wel blijven eten!

    Ik wil wel eten maar ik heb echt nooit honger.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Waarom zou je stoppen en eten uitkotsen door een jongen,
    jongens zijn raar
    maar wel howt

    idunno, houden of dumpen;s


    Me so good.

    Quixotic schreef:
    Nou, hij klinkt nou niet als een leuke vent. (cat) & als hij ervoor zorgt dat je je eigen eten uitkotst, nou. Ik zou hem dumpen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Laska schreef:
    (...)
    Ik wil wel eten maar ik heb echt nooit honger.


    Haha, toch doen ;D, anders kom je bij een psychiater & opvangcentrum en shit.
    trust me i know.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 20:53 ]

    oook al heb je geen honger dat maakt niet uit, blijf eten!
    en er komen nog wel meer gewoon laten gaan al lijkt het moeilijk (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Spain schreef:
    Als je door hem veranderd, dumpen. En meisje, je moet wel blijven eten!


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb de laatste tijd ook echt gewoon geen trek meer, het is weg sinds kerst. Ik heb geen flauw idee hoe. Maar ik eet wel gewoon, zou jij ook moeten doen. (:


    wth.

    Quixotic schreef:
    Ik heb de laatste tijd ook echt gewoon geen trek meer, het is weg sinds kerst. Ik heb geen flauw idee hoe. Maar ik eet wel gewoon, zou jij ook moeten doen. (:

    Probeer ik maar gaat niet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Laska schreef:
    (...)
    Probeer ik maar gaat niet.


    Het gaat wel. Het zit alleen in je hoofd. Je denkt, maar het kán wel. Geloof me.


    wth.

    Dat heb ik ook altijd als ik verliefd ben, dan krijg ik niets binnen (:
    De enige die weet of je hem moet dumpen of niet ben jij. Hou je van hem of niet?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Anxiety schreef:
    Dat heb ik ook altijd als ik verliefd ben, dan krijg ik niets binnen (:
    De enige die weet of je hem moet dumpen of niet ben jij. Hou je van hem of niet?

    Ik hou veel van hem.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 21:21 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Laska schreef:
    (...)
    Ik wil wel eten maar ik heb echt nooit honger.

    En daardoor eet je vier dagen niet? Dat is behoorlijk ziek. Druk gewoon wat naar binnen ofzo want je lijf gaat daar niet blij mee zijn.
    Verder: zie post Spain.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 0:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Quixotic schreef:
    Nou, hij klinkt nou niet als een leuke vent. (cat) & als hij ervoor zorgt dat je je eigen eten uitkotst, nou. Ik zou hem dumpen.


    Jaw, dat zeg ik nu ook =], maar ik denk dat als ik zelf in die situatie zit, dat ik dat dan niet zou zeggen :$