• Ik heb dus 9/10 munten van 2 euro. 't Probleem is dat het speciale munten zijn en ik ze dus niet gewoon wil uitgeven met de waarde van twee euro.
    Weten jullie wat ik ermee kan doen?
    Er zijn mensen die er meer dan 2 euro voor willen geven, dus gewoon uitgeven doe ik niet, maar ik vind zo'n mensen dus niet. Ik ga het niet online verkopen, want die verzendingskosten kosten meer dan de munt zelf.
    Ik heb mijn ouders al gevraagd, een vriendin die die munten spaart, maar niemand wilt ze. D:

    Iemand enig idee hoe ik er toch nog meer voor kan krijgen? ;3


    Let the Night embrace you

    Uhm, misschien aan de mensen achter de kassa zeggen dat je er meer voor wilt?
    Of aan de bank verkopen.
    Of gewoon houden en niet uitgeven?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Briefje op hangen bij een supermarkt?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Da vind ik zo dom e, hoe kan een muntstuk van 2 euro nu meer kostten, 2 euro is toch 2 euro ni meer of ni minder..
    Ookal sta er iets speciaal op..


    Stop wishing, Start doing..

    Op internet verkopen, maar erbij zeggen dat de verzendkosten voor de koper zijn :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Serophina schreef:
    Da vind ik zo dom e, hoe kan een muntstuk van 2 euro nu meer kostten, 2 euro is toch 2 euro ni meer of ni minder..
    Ookal sta er iets speciaal op..

    Ja, in feite wel.
    Deze munten heb ik maar per chance, maar als je dan meer ervoor kan krijgen doe ik dat graag.
    - Business woman (nerd) -


    Let the Night embrace you

    Lacie schreef:
    (...)
    Ja, in feite wel.
    Deze munten heb ik maar per chance, maar als je dan meer ervoor kan krijgen doe ik dat graag.
    - Business woman (nerd) -


    Helemaal (:


    "Ignite, my love. Ignite."