• Ik heb een nieuw idee voor een HP-fanfic en ik wil jullie vragen wat jullie ervan vinden/of jullie het zouden lezen:

    Alles gebeurde in slechts een fractie van een seconde. In een opwelling van pure angst en paniek, gecombineerd met een plotselinge vlaag van verstandsverbijstering en kokendhete woede. Het was echt nooit mijn bedoeling geweest om iemand pijn te doen, laat staan om ook wérkelijk iemand te doden. Om iemand het glinsterende levenslicht uit de ogen te ontnemen en om vervolgens als een grote lafaard te vluchten van mijn verantwoordelijkheden. En toch… toch is dat precies hetgeen wat ik heb gedaan. Zijn verdriet is mijn schuld, helemaal míjn verdomde schuld. Vanaf welke kant je het ook bekijkt en met hoeveel moeite je er ook maar omheen probeert te draaien, er is geen ontkomen aan. Niet meer, nooit meer. Ik heb haar vermoord. Ík, Vera Roselier, ben verantwoordelijk voor de dood van Hermelien Jeanine Griffel en zij weten het niet eens… Híj weet het niet eens…

    Voor zolang als haar leven al duurt, wordt Vera Roselier gedwongen zich bij de Duistere Zijde aan te sluiten. Wanneer ze op haar zeventiende verjaardag officieel bij de Dooddoeners wordt ingelijfd, gaat alles meteen verschrikkelijk mis. Voldemort komt achter de trouwerij van Bill en Fleur en de daarbij geheime aanwezigheid van zijn aartsvijand Harry Potter, waarna alle Dooddoeners hier linea recta op af worden gestuurd. Zo ook Vera. Hier wordt ze door een ongelukkige samenloop van omstandigheden gedwongen Hermelien Griffel te vermoorden, waarna ze een drastische beslissing neemt. Ze besluit te vluchten en zich aan te sluiten bij het verzet, tegen de zin van haar familie in. Na wekenlang eenzaam ronddolen, komt ze in contact met Harry Potter zelf en zijn beste vriend Ron Wemel, die nog altijd diep treuren om het verlies van hun beste vriendin en geliefde. Desondanks gaan ze dapper door met hun strijd en staan het zelfs toe dat Vera zich bij hen aansluit, zonder te weten wie ze werkelijk is en wat ze allemaal heeft gedaan…

    Ron Weasley lovestory



    Doen/niet doen?
    Origineel/niet origineel?
    Titel?

    Edit: Link story.
    Proloog.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 13:00 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Doen
    Orgineel
    Vera Roselier


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Hanoena schreef:
    Doen
    Orgineel
    Vera Roselier


    Thanks :'D. Maar ik denk dat ik een titel met alleen haar naam niet zo leuk vind :x.

    Nog meer mensen?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Doen
    Orgineel
    Ehm. I've killed Hermelien ofzo? Sorry, slecht in titels (:

    Meld je het als ie er is (krul)?

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 0:22 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Doen
    Orgineel
    Ehm. I've killed Hermerlien ofzo? Sorry, slecht in titels (:

    Meld je het als ie er is (krul)?


    Haha, dan zou het wel I've Killed Hermione worden :Y) En ik zal het melden! ^^ En thanks voor je reactie (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Heck yeah, je moet het doen! You know i'll support you (A). Het is echt origneel hoor. Hmm, ik ben niet goed met titels ...

    I stole the light in her eye, to give it back to you.

    Okay, dat ging slecht x')


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Doennnn!
    Stuur me maar de link alsie erop stat


    Me so good.

    Dwaallicht schreef:
    Heck yeah, je moet het doen! You know i'll support you (A). Het is echt origneel hoor. Hmm, ik ben niet goed met titels ...

    I stole the light in her eye, to give it back to you.

    Okay, dat ging slecht x')


    Haha, nou, zo slecht in die nog niet hoor ^^ Misschien kan ik wel iets doen met dat 'light in her eyes'.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    xSnoepjex schreef:
    Doennnn!
    Stuur me maar de link alsie erop stat


    Zal ik doen (:.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Zeker doen!
    Heel erg orgineel
    En een titel, euhm. Mag ik daar later op terug komen? Ik laat het je wel weten =D


    Live life limitless.

    doen doen doen !


    I'm a butterfly.

    Boulevard schreef:
    Zeker doen!
    Heel erg orgineel
    En een titel, euhm. Mag ik daar later op terug komen? Ik laat het je wel weten =D


    Ha ha, is goed :'D. Ik denk zelf ook even verder dan kan ik 'm online zetten (a) Een goed begin van het nieuwe jaar :Y) Hopelijk XD.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 15:29 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Doen/niet doen?
    Origineel/niet origineel? God, ik wil dit verhaal al lezen en ik heb er nog geen hoofdstuk van gelezen.
    Titel? Misschien zoiets als 'Never trust anything that bleeds for a week and survives' ... Nee, sorry, ik heb een serieus slaaptekort en die titel is duidelijk onbruikbaar...


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Harley schreef:
    Doen/niet doen?
    Origineel/niet origineel? God, ik wil dit verhaal al lezen en ik heb er nog geen hoofdstuk van gelezen.
    Titel? Misschien zoiets als 'Never trust anything that bleeds for a week and survives' ... Nee, sorry, ik heb een serieus slaaptekort en die titel is duidelijk onbruikbaar...


    Die titel ken ik ergens van, volgens mij is dat een opmerking uit een of andere komedie, toch? Tenminste, dat dacht ik... Dan zegt een man dat over een vrouw (omdat vrouwen ongesteld zijn en dan ongeveer een week bloeden, maar toch overleven, ja vage grap, I know XD).

    Maar iig geval bedankt voor het meedenken!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Enmity schreef:
    (...)

    Die titel ken ik ergens van, volgens mij is dat een opmerking uit een of andere komedie, toch? Tenminste, dat dacht ik... Dan zegt een man dat over een vrouw (omdat vrouwen ongesteld zijn en dan ongeveer een week bloeden, maar toch overleven, ja vage grap, I know XD).

    Maar iig geval bedankt voor het meedenken!

    Njah, ik had het ooit gelezen op het internet, I dunno vanwaar het precies kwam x)


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Harley schreef:
    (...)
    Njah, ik had het ooit gelezen op het internet, I dunno vanwaar het precies kwam x)


    Haha, oké ^^ Naja, dan komt het daar dus van (nerd)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle