• Nadat Cedric Diggory wordt gedood, komt hij terrecht in de dodenwereld. Hij zweeft als een geest rond, zonder gevoelens, maar het is gek dat hij contact met andere dode kan leggen. Hij ontmoet een aantal mensen van zijn leeftijd die net als hem les kregen op Hogwarts. Ze hadden allemaal een tragische dood en ze zijn allen bereidt om Cedric te steunen in zijn verdriet. Cedric gaat samen met een paar van hen terug naar school. Niemand kan ze zien en ze kunnen nauwelijks met iemand contact leggen, maar er zijn mogelijkheden. Cedric's enige wens is dat hij nog gedag tegen Cho kan zeggen. Samen met zijn nieuwe vrienden zwerft hij door de school heen, maar hij heeft nog nooit meer geleden. Hij ziet alles wat er gebeurd, hij kan niets doen en hij ziet Cho verliefd worden op Harry, Harry Potter. Er is wel een meisje, een meisje die zo prachtig is dat Cedric niet snapt waarom iemand haar heeft kunnen doden. Kan zij zijn verdriet of de dood en Cho laten vergeten?


    Doen of niet?
    Titel? -Nee ik houd deze sowieso niet-
    Rollen?
    Origineel?


    Senkjoe (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Doen!
    Rollen kan
    Zeker Orgineel!

    Doen of niet? Ja, hij is best wel... indrukwekkend
    Titel? Dead Love
    Rollen? Your choice
    Origineel? Jap


    Our perspective only changes when we change our position.

    Doen
    Titel;After dead
    Rollen? ja,ja,ja!. (Steekt hand heel hoog)
    Origineel? Nogal ja. en heftig

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 13:44 ]

    Doen of niet?
    Titel? Death is the new alive (:
    Rollen? Ja xp
    Origineel? Jaaaaaaah! (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Doen of niet?
    Titel? Iets zoals 'How to be dead' of zo. Ik heb géén idee.
    Rollen? Probeer het eerst zelf, en als het dan niet gaat, geef dan rollen weg. (En ik ga er dan eentje invullen.)
    Origineel? JA. OMGF, JA!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.