Haaii^^
Okay ik was dus vanplan om een nieuwe serie te maken maar nu zie ik dat er al een soort van die serie is . Ik zal het ff voorstellen.
Het gaat over een meisje die Mia Toretto heet. Ze werkt in een soort van uhmm Ding waar ze auto's tunene. [Tunen= Maken tot snelle raceauto's.] Haar oudere broer, Dominic Toretto doet mee met die auto's aan aan straatrace's. Als er op een dag iemand, een jongen, komt opdagen die wil meedoen aan zo'n straatrace zijn de bommen gelost. Mia word verliefd op die jongen [1Van TH] en dat maakt problemen want eigenlijk werkt hij als geheim agent voor de politie. Als Dominic daarachter komt mag Mia niets meer met hem te maken hebben enzoo maar uiteindelijk komt alles goed.
Wees gerust, ik ga verder met mijn andere Quizen! Maar hier komen de rollen.
Hoofdrol; BEZET
BF Hoofdrol 2; BEZET
Vriendin hoofdrol ; BEZET
Nog vriendin hoofdrol; BEZET
Vriendin van Dominic; BEZET
BF Dominic; BEZET
Wat meisjesnamen voor de vriendinnen van de vrienden van Dominic.
-Brooke
- Tasha
- Jéléna
- Terry
Dit wil ik van jouwn weten.
Rol;
Waarom die rol;
Naam;
Leeftyd;
Karkater;
Likes;
DisLikes;
Verslavingen;
Plaatje (liefst GEEN scene/emo);
Tekstje;
IK KIES NIET DE EERSTE MAAR DE BESTE EN JE MOET EEN TEKSTJE EN EEN GOEDE REDEN ERVOOR HEBBEN!
xxx
- Home
- Forum
- Quizzen promoten
- <i>Rollen voor mijn nieuwe serie ^^</i>
<i>Rollen voor mijn nieuwe serie ^^</i> - Quizzen promoten
-
26 aug 2008 - 18:0026 aug 2008 - 18:0126 aug 2008 - 18:0126 aug 2008 - 18:0126 aug 2008 - 18:0126 aug 2008 - 18:0226 aug 2008 - 18:02
Oowjah, voor wie wil weten hoe die vetgeile Dominic eruit ziet, vraag maar en ik stuur een foto!
26 aug 2008 - 18:03Rol; Vriendin hoofdrol
Waarom die rol; Gewoon
Favoriet van TH: Tom en Gustav
Naam; Kim
Leeftyd; 17 Jaar
Karkater; Bitchy,Koppig,Ego
Likes;Schelden,muziek,internet
DisLikes; Huppels
Verslavingen; Chocolade,Auto's,Geel
Plaatje; http://www.fansofrealitytv.com/forums/imagehosting/6824718d36a96f8b.jpg
Tekstje; Hoii,ik ben dus Kim ben ben 17 jaar oud. Ik heb een witte kat als huisdier. Ik heb lange benen en ben best dun,té dun. Ik hou erg van geel,heb gewoon een verslaving aan de kleur geel. Ik heb pas een nieuw autootje gekocht! Een gele Mini Cooper. Maar ehhm doei! <33326 aug 2008 - 18:04Rol; BF Hoofdrol of Vriendin Hoofdrol
Waarom die rol; omdat ik die wil x'D
Naam; Charissa
Leeftyd; 17
Karkater; ego, lief, bitchy en hyperactief
Likes; chocolade, muffins, wafels en milkshake
DisLikes;Nerds, en huppels
Verslavingen; RedBull, chocolade, muffins en milkshake
Plaatje; http://urbanupdater.files.wordpress.com/2008/04/rachel-bilson048.jpg
Tekstje; Charissa das mijn naam, ik bn 17 en ik hou van Muffins en dn voor al de chocoalde. Ik bn een Hyperactief gevaltjje met een bitchy kant. Hoe dat komt IK ben verslaafd aan redBull en ik bn gwn een bitch leer er mee leven zou ik zo zeggen.x33
*He's the one.
26 aug 2008 - 18:0526 aug 2008 - 18:05Rol; bf hoofdrol
Waarom die rol; lykt me wel leuk en i love the movie x3
Naam; Nicol
Leeftyd; 17
Karkater; nogal een kreng,aardig als je der kent,grote bek klein hart
Likes; auto's,jongens,coureurs,lol met mia make,auto's pimpe
DisLikes; idioten,politie,handtastelijke mensjes
Verslavingen; Auto's x3 en auto's pimpe
Plaatje; http://www.mytelevision.com/tv_stars/pictures/megan_fox.jpg [mag je altyd veranderen]
Tekstje;Hoi ik ben Nicol,
de bf van Mia.Ik ben 17 jaar en ookal mag ik nog niet autorijden auto's zijn myn leven. ik ben tog wel meer van het pimpen dan van het tunen want i love to put paint on the cars x3 so salk het mr segge. ik heb bruin haar en bruine ogen en ik ben nou niet bepaald een lieverdje.1 ding wat je zeker moet weten is : DON'T TOUCH ME OR I HIT YOU RIGHT IN THE FACE
hihi nou dat was het
xx
We can only learn to love by loving.
26 aug 2008 - 18:06http://www.wallpapergate.com/data/media/1249/Vin_Diesel_005.jpg
ZO ZIET DOMINIC ERUIT!
Mensen, ik heb liefst géén emo/scene plaatjes voor deze Quiz!26 aug 2008 - 18:0626 aug 2008 - 18:0726 aug 2008 - 18:0726 aug 2008 - 18:07