• Hogwarts zal dit jaar niet alleen het onderkomen van de leerlingen van Hogwarts zijn, maar ze zullen de school met meerder leerlingen moeten delen. De leerlingen van ''schoolnaam'', een extreem rijke toverschool, zullen dit jaar bij ze verblijven. Het schoolhoofd, Kay Turner, en zijn vrouw, Agness Turner, zijn goede vrienden van Dumbledore.
    De leerlingen moeten zich met hun verschillen van cultuur en gewoontes, weten te mengen van de leerlingen van Hogwarts. De leerlingen worden allemaal verdeeld onder de afdelingen, gesorteerd op hun karaktereigenschappen.
    Dumbledore en zelfs alle leerlingen van Hogwarts hadden verwacht dat er een jaartje rust zou zijn op Hogwarts, maar ze hebben verkeerd gedacht. Ze hebben de leerlingen van de duivel binnen gehaald, en er gaat meer mis op Hogwarts dan ooit is gebeurd. Niemand is meer veilig, en net zo min als ieders hart.


    Doen of niet?
    Titel?
    Harry Potter-tijd/James Potter-tijd
    Rollen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als je genoeg fantasie en inspiratie hebt moet je het doen, ongeacht of je lezers hebt.
    The devil in Hogwarts????
    James Potter-tijd. Met Snape:Y)
    Moet je zelf weten, als je er nodig hebt, stuur je maar een gb-berichtje. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Doen of niet?Doen!!(Y)
    Titel? When Hogwarts issent save animore (sorry ben slecht met titels)
    Harry Potter-tijd/James Potter-tijd James Potter tijd
    Rollen?Nee, het is jouw verhaal en je moet je niet laten beinvloeden door rollen vind ik.

    Wil je me het laten weten als je bent begonnen?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Doen of niet?
    Titel? Gast, je vraagt weer eens iets
    Harry Potter-tijd/James Potter-tijd I do not care (:
    Rollen? Ja! Want ik wil Fred Weasley of Sirius Black xp


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Crap. Ik weet niet of ik met of zonder rollen moeten doen? Ö


    Big girls cry when their hearts are breaking

    3D schreef:
    Crap. Ik weet niet of ik met of zonder rollen moeten doen? Ö


    Ik zou eerst kijken hoe het zonder rollen gaat en anders neem je rollen erbij;)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Doen of niet?
    Titel? I dunno, zoiets als 'Let the Devil take over my heart' of gewoon 'Let the Devil take my heart'
    Harry Potter-tijd/James Potter-tijd
    Rollen? Ik weet zelf al niet of ik voor mijn eigen story voor rollen moet zorgen, so yeah... Géén idee. (Maar ik ga er wel eentje invullen als je er gaat doen.)


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Doen, ik ga hem lezen! :9~


    Alleen maar tranen van geluk